Gå til innhold

Oktoberfest | k-ryeng | GX-10 med Pentax SMC-M 40mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. oktober dreide seg stort sett om én ting for meg, og det var dette. Nå er oppgaven ferdig, og ville vært levert om systemet til UiT hadde vært oppe...

Hastearbeid, for jeg hadde ikke egentlig mye tid til å ta bildet, i tillegg til at jeg hadde vært borti diopterjusteringen (skjønner ikke hvordan det gikk til), så alt ble uskarpt på de første bildene. Så beklager teknisk kvalitet... Sort hvitt er det i hvert fall ;-)

post-7280-1222929470_thumb.png

Og jammen var ikke systemet oppe igjen - så nå er faktisk oppgaven levert... Da vil jeg faktisk våge meg til å kalle meg master i teknologi/sivilingeniør i kommunikasjon og mikroelektronikk - selv om oppgaven ikke er sensurert ennå :-)

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar

gratulerer så mye!

et vakkert bilde (ut fra hva det innebærer), men skulle gjerne sett det i en kontekst.

sikkert et viktig bidrag til verden og vitenskapen, har hørt at forholdet mellom forskning på mannsdominerte og kvinnedominerte kreftformer er ganske skjevt og resultatet (mtp. andel av pasienter som blir kurerte) er deretter.

mvh øyvind

Lenke til kommentar
sikkert et viktig bidrag til verden og vitenskapen, har hørt at forholdet mellom forskning på mannsdominerte og kvinnedominerte kreftformer er ganske skjevt og resultatet (mtp. andel av pasienter som blir kurerte) er deretter.
Takk for kommentar! Akkurat brystkreft har vel fått forholdsvis mye oppmerksomhet, men det er mulig det stemmer med andre kreftformer. Siden svært mange forsker på frivillig basis (selv om de er tilknyttet et universitet eller sykehus) blir det ofte det som ligger nærmest forskerne som blir forsket på også. Har ikke følelsen av at noen øremerker penger til det ene eller andre, antar det er det som må til for å flytte på skjevdelingen.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...