ramses Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) 27.oktober "I'm back" 50mm - 1/20 - f2,2 - iso250 Endret 29. oktober 2008 av ramses Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 26.oktober " To " Veldig fint bilde-....... RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 26. oktober kunne kanskje hatt litt mer fokus på den yngste til venstre, men dette var uansett et bilde jeg likte veldig godt. 27. oktober var en skikkelig skøyer, her passet det bra med grunn DOF. Lenke til kommentar
ramses Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 28. oktober "There are nine million bicycles in Lillestrøm" 50mm - f1,8 - 1/800 - iso500 29. oktober "Her kommer vintern" 50mm - 1/160 - f2,2 - iso640 Tar med hele teksten for ordens skyld (Kos dere): HER KOMMER VINTER’N (Joachim Nilsen) Er du av typen som aldri blir brun og som heller ikke prøver noe særlig på å bli det Er du ansett som en kjedelig kujon fordi du stort sett ikke gidder å bade Har du problemer - med å omgås overdrevent positive folk Du æ’kke aleine - vi er mange som har’e sånn Er du av typen som liker å sitte sitte inne å pimpe når sola skinner Er du av typen som er svak for sport men bare på skjermen og bare når vi vinner Da har du problemer - ifølge peanøtthjerne-forbundet Men du æ’kke aleine - vi er mange som har det sånn Folkens jeg kommer med nyheter Jeg må be om absolutt stillhet Ventetida er over Det kommer til å - falle snø i natt Her kommer vinter’n Her kommer den kalde fine tida Her kommer vinter’n Endelig fred å få Er du av typen som lar det irritere av folk som alltid skal imponere Har du et kjøleskap - har du en T.V Så har du alt du trenger - for å leve Her kommer vinter’n........ Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 29. oktober var veldig bra. Vertikale og horisontale linjer gjentar seg innover og gir stor dybde, samtidig som de blir mer og mer utvisket i snødrevet. Flott rett og slett. Lenke til kommentar
ramses Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (Oj nå jeg klarte å legge inn en melding gitt) Har nå forsøkt så mange ganger, siden fredag, å laste opp de siste bildene men nå gir jeg opp. Er jo umulig med den feilmeldingen som popper opp hele tiden. Synd siden jeg ikke får lagt inn de siste bildene mine. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Hørtes merkelig ut. Har du prøvd å bytte skin (fra drop-down listen nederst) eller prøve en annen web-browser? Hva er feilmedlingen. Vi vil jo gjerne se de siste bildene også. Tom Lenke til kommentar
ramses Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Hørtes merkelig ut. Har du prøvd å bytte skin (fra drop-down listen nederst) eller prøve en annen web-browser? Hva er feilmedlingen. Vi vil jo gjerne se de siste bildene også. Tom Denne meldingen legger seg over. Det jeg må gjøre er å klikke tilbake eller backspace, mer enn 17 ganger (jeg overdriver ikke antallet, tvert imot) og da kanskje jeg kommer videre inn hit så jeg får skrevet melding. Nå funket det igjen og jeg har ikke tall på hvormange ganger jeg måtte gå tilbake og inn igjen bare denne gangen. Dette kommer når jeg går inn på forumet og hvorsom helst. Svært frustrerende er en underdrivelse. Har meldt i fra til akam om feilen men det ser ikke ut som de vil gjøre noe med det ! Oktoberfesten er derfor over for min del. Det har vært utrolig spennende og utfordrende og verdifullt. En god tradisjon, som jeg håper fortsetter. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Har du prøvd andre nettlesere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå