odh Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei! Tenkte jeg skulle se hva folket mente om dette bildet. Noen kommentarer og/eller tips? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle se hva folket mente om dette bildet. Noen kommentarer og/eller tips? Kunne likt å se mer av himmelen, og mindre av det treet.. Men liker det. Fine farger, og det ser veldig idyllisk ut Endret 30. september 2008 av Ingardj Lenke til kommentar
alfafa Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 For meg så ser det ut som bildet heller mot høyre, ref kirketårnet og trærne i aleen oppe i bakken (1 grad ca) Ellers et bra bilde, kunne kanskje croppet litt i høyre kant. Lenke til kommentar
odh Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ellers et bra bilde, kunne kanskje croppet litt i høyre kant. Merkelig du skulle si det! Jeg lurte på om jeg skulle si hva som "bekymret" meg med bilde, og deriblant var om det var negativt at ikke hele treet kom med... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Treet på høyre side gjør meg ingenting, men jeg føler også at horisonten er skjev. Jeg kunne også tenkt meg bildet noe skarpere. Det jeg liker med bildet er at det dn oppsummer sensommeren godt. Litt sol og mye skyer. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå