Gå til innhold

Enkelt USB keyboard

4588pkdkrikue5c

Anbefalte innlegg

Hei,

Eg har holdt på ei stund i FL Studio, og no på Macen prøver eg ut Logic Studio. Men eg ser at eg treng keyboard på sikt.. Eg trenger ikkje eit kjempeavansert, men heller eit billig som gjer jobben greit. Kva sjår eg etter? Kva bør eg vere kritisk til? Eg aner ikkje korleis eg skiller dei.

Fekk augo på eit slik.

Har nokon tips og råd? Takker for all hjelp!

vere Mac-kompatibelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette vil fungere utmerket for deg. perfekt for de som ikke trenger alt for avansert utstyr. Trenger du ikke et piano med fult tangentsett, piano som lager lyd på egenhånd eller et piano med masse knotter og instillinger vil dette gjøre jobben for deg. Enkelt å isntallere og enkelt i bruk :)

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Jeg har hatt Keystation 49e i et par år nå, og har ingenting å utsette på den. Den er riktig nok laget ut av plast, men til den prisen, og med velocity-sensor på tangentene er det et røverkjøp for de som ønsker noe helt elementært å leke med eller for å lære seg litt klimpring på tangenter. :)

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale PCR500 for mer avansert bruk.

Koster rundt 2000kr. funker på mac og pc.

Greit å bruke både i studio og live, siden det er mulig å vri og vende og trykke seg ihjel på forhånds programmerte knobs og knapper; da man slipper å ty til musa for å justere cutoff, resonans, env, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...