KamelTjuv Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Den siste tiden har jeg vært litt plaget med at noen av de gangene jeg skrur på PC'en kommer det ikke noen innloggingsmeny (Altså der du velger bruker og skriver inn passord og sånt). Skjermen blir helt svart, MEN musepilen er der og jeg kan også bevege på den. Dette har som regel løst seg ved å reboote et par ganger,men idag då jeg skrudde på PC'en hjalp det ikke å reboote. Har startet den på nytt flere ganger og den starter heller ikke i sikkerhetsmodus. Jeg får opp Windows loading screen, men etter dette kommer jeg meg ikke videre. Noen forslag? Har aldri hatt problemer før og disse problemene har først kommet nå siste tiden. Mitt system: AMD Athlon 64 X2 5600+ XFX GeForce 8800GTS 640Mb XXX Asus M2N32-SLI Deluxe Corsair Value PC5300 x2 4096Mb RAM Silver Power 600W PSU 500Gb hardisk (2 forskjellige harddisker på 250Gb hver) Windows XP Professional Vær så snill, HJELP! Endret 30. september 2008 av KamelTjuv Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå