ZerBox Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg lurer på om noen vet om Network Norway støtter SMS over GPRS? Finner ikke noe informasjon om det på nettet. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei hei, Har NwN på jobbtelefonen. Når jeg endrer til å sende over GPRS får jeg feilmelding ved forsøk på å sende. Så jeg kan nok si at det ikke støttes. -snubbel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg lurer på om noen vet om Network Norway støtter SMS over GPRS? Finner ikke noe informasjon om det på nettet. Har det noen betydning, eller er det en fordel om du sender SMS over GPRS? Ble litt nysjerrig, jeg. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har det noen betydning, eller er det en fordel om du sender SMS over GPRS? Ble litt nysjerrig, jeg. Ifølge denne posten er det ikke noen fordel om man sender normalt fra en mobiltelefon: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=245788 "For å svare deg på spørsmålet. Det koster det deg det samme, men du må plusse på gprs-prisen. Det lønner seg derfor absolutt ingenting." Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 Grunnen til at jeg lurte på det var at jeg skal bruke et SMS-program til å sende ut meldinger via et modem koblet til maskinen min. Det å sende sms går betydelig fortere om man sender via GPRS. (20-25pr.min mot 8-10 pr.min) Lenke til kommentar
deer Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 fortere om man sender via GPRS. (20-25pr.min mot 8-10 pr.min)Hvor mange skal du sende samlet egentlig? Er det noe problem å sette dem opp i kø, slik at alle går ut omsider (om ikke på minuttet)? Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Egentlig er jeg interessert i å kunne sende så fort som mulig, for jeg skal sende ut SMS-varsel til omkring 100 kontakter om gangen. Jeg er ute etter at det skal ta minst mulig tid fra jeg sender den til den er fremme hos alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå