Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - sn0dig - EF 50mm F/1.4

Anbefalte innlegg

Tidlig ute i dag. Mulig dette er helt føkka i redigeringen, skal ta en titt når jeg kommer hjem. På vei til jobb, med jobbing på togsporet i Stavanger må man ta buss til Sandnes.

... Og dere ser hvordan været er...

Jeg skal bytte bilde for i dag... to be continued!

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frekkas. Nå så ikke jeg det første bildet, men dette var uansett bra.

Likte den kartongen i de fargesprakende bladene. Hvis du kunne be taggeren med svart sprayboks om å fjerne uhumskhetene, så kunne vi få sett hvordan det hadde tatt seg ut med kun den røde skriften. Men det ble jo et urbant preg slik der da.

Lenke til kommentar

Siden det har kommet frem flere plasser at å bruke flere objektiv med samme brennvidde er lov, så skal jeg også bruke F100 + AF-D 50mm F/1.8.

Som ett notat til meg selv skal jeg bare skrive litt sånn at jeg husker hva jeg tok bilde av i dag :p

tx400 s/h, fra statue til slutt av film, fuji 1600 første 18 bilder

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Nå som diskusjon har fått fikset serverene sine får jeg vel laste opp bildene.

20 oktober:

Tittei, her er jeg

post-100104-1224608379_thumb.jpg

21 oktober:

post-100104-1224608418_thumb.jpg

Som dere ser så går det mest i høst, stort sett tatt til/fra jobb, samt at jeg ikke har den virkelig store inspirasjonen til å gå ut og ta bilder for tiden.

Lenke til kommentar
Irritert over den flaggstangen, klarte ikke fjerne den i ps heller, ble for ava med alle de skyene

Hva med en crop i bunnen som tar vekk vannet til venstre og inntil flaggstanga til høyre. Tror faktisk det kunne blitt stilig med kun treet i silhuett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...