Fugitive Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Heisann! Det er slik at jeg starta i ny jobb for en måneds tid siden, og til nå har jeg sitti på med med far til jobben (ca 20min kjøring) Planen var at etter en måned i jobb skulle jeg kjøpe meg en lettsykkel som jeg skal bruke til pendling, men pga. forskjellige ting er det ikke mye penger til overs. Og så desperat som jeg er nå vurderer jeg et lån, men er det overhode mulig i en alder av 17 år? For får jeg ikke tak i et fremkomstmiddel snart er jeg nødt til å si opp jobben, noe jeg ikke vil. Endret 3. oktober 2008 av Fugitive Lenke til kommentar
nls Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 mindreårige har ikke anledning til å stifte gjeld. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 mindreårige har ikke anledning til å stifte gjeld. Ok, takker for svar. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Kan du ikke spørre faren din om han vil være så vennlig å ta opp lånet og at du betaler. Endret 2. oktober 2008 av Barcarolle Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Kan du ikke spørre faren din om han vil være så vennlig å ta opp lånet og at du betaler. Den muligheten er ikke der, uten at jeg skal gå noe mer inn på det. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Jeg leter fortsatt etter muligheter, men saken om låning er løst Endret 3. oktober 2008 av Fugitive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå