RandomHero86 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har kjøpt meg rock band nå. men har kjøpt bare spillet, ikke gitar, trommer ogg mic. når jeg skal spille får jeg bare spillt som vokalist..... får ikke byttet til gitar. please hjemp meg...... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Betyr det at du har en Guitar Hero gitar som du skal bruke? Om du har en Guitar Hero 3 Les Paul gitar kan du laste ned en patch til spillet for å bruke den. Du må bruke gitaren på menyen om du skal spille med den, ellers blir det valgt mikrofon. Lenke til kommentar
RandomHero86 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Betyr det at du har en Guitar Hero gitar som du skal bruke? Om du har en Guitar Hero 3 Les Paul gitar kan du laste ned en patch til spillet for å bruke den. Du må bruke gitaren på menyen om du skal spille med den, ellers blir det valgt mikrofon. ja jeg har gh3 gitar ja.... veit du hvor jeg finner denne patchen? hvordan jeg får installert den, for jeg har ikke bredbånd så jeg får ikke maskin på nett... Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vet ikke om noen annen måte enn å oppdatere med PS3'en på nett dessverre, og fant ikke noe på google om det heller. Du kan jo prøve å søke rundt selv og se om du finner noe. Lenke til kommentar
RandomHero86 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Vet ikke om noen annen måte enn å oppdatere med PS3'en på nett dessverre, og fant ikke noe på google om det heller. Du kan jo prøve å søke rundt selv og se om du finner noe. ok, takker for info...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå