Kjetil-H Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Effektfullt i alle tilfeller Liker komposisjonen, og fargebalansen/satureringen! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2008 15: Ikke fullt så kreativ i dag.. Inside Eva Solo Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Artig bilde, når jeg ser det grønne der føler jeg at en eller to farger til kanskje hadde gjort seg, men har vel forsåvidt ingen proff sans for hva som kunne tatt seg godt ut. Ellers likte jeg det Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Eva Solo er en termos? Ganske blankpusset i alle fall. Helt ok dette, greit komponert er det også. Lenke til kommentar
EiSvIn Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Whow, selvportrettet (bilde 14) var jo rett og slett fantastisk. Om noe depresivt. Men flott komponert! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 Takker for fine kommentarer vedrørende mitt selvportrett. Jeg er veldig overrasket over hvor bra resultat man kan få under så primitive arbeidsforhold.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) 16: Noe abstrakt i dag. Endret 30. oktober 2008 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Lysmaling igjen? Synes denne var et bra hakk bedre enn den forrige. Fine linjer i sterke farger som er plassert bra i bildet. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2008 Forfatter Del Skrevet 1. november 2008 Takker for alle kommentarer! Det har vært veldig morsomt og lærerikt å være med på Oktoberfest 08. Slike fester er jeg gjerne med på! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå