Kenneth Solfjeld Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Første gang jeg er med på dette. Tror det blir morro! Jeg kommer til å ta mange forskjellige bilder. Jeg pendler mellom Mo i Rana og Nesna hver dag, kan hende det blir noen pendlerbilder. Kanskje jeg hopper av på Sjonfjellet hvis jeg ser noe magisk som kan bli ett blinkskudd. Blir i såfall 20 km. å gå hjem.. Konstruktiv kritikk på bildene mottas med takk. Endret 7. juli 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) 1: Mitt første bilde kommer garantert til å gjøre vondt i øya hos enkelte. Gikk ut i den blå timen og tok et bilde av den nye skolen på Nesna. Ute av fokus som noen kanskje legger merke til! Endret 6. oktober 2008 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Likte absolutt fargene. Oransje og blått passer godt sammen, og de er vel kanskje begge høstfarger? Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Den var morsom! Jeg får meg ikke helt til å ta bilder som ikke er i fokus, blir egentlig litt gal av å sånne bilder! Men dette var fint, med knallfine farger... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) 2: Tok kameraet med ned til sjøen i dag. Knipset dette bildet med lang lukkertid. Jeg hadde litt flaks, for vinden rev og slet i stativet, og for å få til lang lukkertid, måtte jeg holde en 50,- solbrille foran objektivet (har ikke gråfilter) samtidig som jeg holdt i stativet for at det ikke skulle riste så jæ..ig, og trykke ned snorutløseren samtidig. Flaks at det ble så skarpt som det ble, men noe bevegelses uskarphet er det, så det tåler ikke å forstørres så mye før det merkes. Endret 6. oktober 2008 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Likte dette. Fine grånyanser, og man ser godt at det er dårlig vær hvor enn du var. Jeg synes likevel bildet ble litt kjedelig sånn som det var, og kunne godt ha tenkt meg å sett mer av landskapet rundt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Croppet kanskje vel hardt. Lenke til kommentar
f_314 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Få med litt mer på vestre side, så har du det! Kult bilde Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Byttet bilde.. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Kan du la det orginale bildet bli liggende og markere hvilket som er det orginale og det nye? På den måten kan man sammeligne og lettere gi tilbakemeldinger.... Jeg synes bildet ditt er skikkelig stilig jeg! Jeg kunne kanskje ønske meg noe mer kontraster, men det blir flisespikkerier! Tøft bilde! :-) Ønske for kommende bilder.... Få med Tomma på et bilde i løpet av måneden. Endret 3. oktober 2008 av magnus.o Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Rimelig oppfinnsomt å benytte billige solbriller som gråfilter. Ut fra bildet kan det synes som at vanlig gråfilter er oppskrytt. Gjorde seg bra i s/h i alle fall. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 flotte bilder så langt! Liker kanskje det første bildet best hittil, likte det orange temaet. Jeg liker det andre bildet også, men skulle kanskje ønske at du enten var enda litt nærmere vannet eller hadde med mer av omgivelsene. Tips til gråfilter: billig på ebay, kjøp for 5-10 $, funker helt ok. Du kan evt slå på stortromma og kjøpe filterholder, det er mye morro for penga! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) 3: En kjip forkjølelse holdt meg inne i dag, men jeg klarte å få tatt ett selvportrett. Lyskilden er sola gjennom stuevinduet. Endret 6. oktober 2008 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 det synes jeg var meget vellykket:-) stilig uttrykk, slående med den mørke bakgrunnen, og flott skarphet! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Takker og bukker! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) 4: I dag har jeg bare ett litt kjedelig landskapsfoto i sort hvitt. Endret 6. oktober 2008 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Kvarten Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg synes ikke det var så kjedelig. Hadde det ligget et par båter i sanda i fjæra hadde det vært helt gull. Likte det ganske godt med andre ord. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Landskap og kjedelig er i alle fall ikke synonymer i min ordbok. Her er det både dybde og en god del detaljer i fjæra (speilbilde av himmel og mange smådetaljer og strukturer). Har selvkritikken tatt overhånd? Endret 5. oktober 2008 av k.n.b Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2008 (endret) 5: Var en tur i skogen, knipset noen trær. Et gyldent øyeblikk Endret 5. oktober 2008 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Fint bilde, men jeg greier ikke helt å bestemme meg for om det gule treet var motivet eller bakgrunnen. Det er litt godt gjemt til å være motiv, og samtidig litt for synlig til å være bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå