Kellu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hei Er Suspended de samme som banned? Endret 1. oktober 2008 av Kellu Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Ja, Suspended er det "fjonge" ordet for banned Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 off Har blitt banna uten grunn. og eg har verken Cd - key til tbc eller vanlig wow. så da må eg lage ny account. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hvis du tar kontakt med blizzard så får du helt sikkert grunnen, og kanskje også mulighet for å fortelle din side av historien. Du skal også ha mottatt en mail fra blizzard som forteller ett eller annet. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Japp det står grunn i mailen du får Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Vel er en veke siden eg blei banna og har ennå ikke fått mail. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vel det skal du få Du får ringe blizz å høre da Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Vel det skal du fåDu får ringe blizz å høre da Ja, får gjøre det. men er fortsatt frustrende og sløvt at eg ennå ikke har fått mail. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du er sikker på at kontoen er registrert til mailen du har sjekka? Siden du sier du ikke har secret answer / cd-key osv, har du kjøpt kontoen? Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Du er sikker på at kontoen er registrert til mailen du har sjekka? Siden du sier du ikke har secret answer / cd-key osv, har du kjøpt kontoen? begge cd - keyene har eg mistet. msnen står på meg. Navnet accen blei laget på står på meg. det eneste eg ikke har er cd - keyene. så nei. eg har verken kjøpt eller byttet account. Endret 30. september 2008 av Kellu Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Du er sikker på at kontoen er registrert til mailen du har sjekka? Siden du sier du ikke har secret answer / cd-key osv, har du kjøpt kontoen? begge cd - keyene har eg mistet. msnen står på meg. Navnet accen blei laget på står på meg. det eneste eg ikke har er cd - keyene. så nei. eg har verken kjøpt eller byttet account. Msnen står på meg faktisk:P Kontakt customer support på www.blizzard.com Pleier å væra veldig greie. Og er som oftast ikkje noko problem å få account tilbake. Som oftest tar du bilde av legitimasjonen din, og mailer det til dei, for å bevise at det er ditt namn kontoen står på. Lenke til kommentar
Kellu Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Du er sikker på at kontoen er registrert til mailen du har sjekka? Siden du sier du ikke har secret answer / cd-key osv, har du kjøpt kontoen? begge cd - keyene har eg mistet. msnen står på meg. Navnet accen blei laget på står på meg. det eneste eg ikke har er cd - keyene. så nei. eg har verken kjøpt eller byttet account. Msnen står på meg faktisk:P Yeye ^^ Vil bare medele at suspended er midlertidig ringte support idag og dei sa at det var no tull med betalinga mi. og at eg fikk accounten tilbake når eg har rettet opp i det. Men takker for alle inlegg Endret 1. oktober 2008 av Kellu Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 eh ja, det lønner seg jo å ha litt cash på konto når en spiller wow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå