Kjeven Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Fikk et illebefinnende tilfelle av impulskjøp for noen dager siden, og kjøpte noen spill over Steam som jeg har hatt lyst på en stund. Et av dem var Max Payne, som jeg har blitt sittende å spille en god del de siste dagene (genialt spill btw). Og ja, jeg synes det var litt rart da hele introen forgikk lydløs, og jeg syntes det var litt rart at det ikke fantes fnugg av musikk ingame, ikke engang under de heftigste actionsekvensene. Men jeg godtok det, for alt så helt fint ut under Options. Men så, i dag, mens jeg satt og spilte, begynner plutselig rockemusikken, midt under en skytesekvens. Max Payne himself begynner plutselig å narrate under de små tegneseriehistoriene som dukker opp her og der. Og like fort som det kom, så forsvinner det igjen. Sånn har det gått i hele dag, lyden kommer og går. Har ikke kommet så altfor langt i selve spillet, så jeg har heller lyst til å løse dette nå og starte på nytt, enn å spille hele resten av spillet uten noen lyd. Noen som har noen løsninger? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Bare hyggelig Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Å JAAAH!!! That did the trick!! Sykt mye bedre det var å spille med ordentlig lyd! ARRRGHH, JEG ELSKER DEG!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå