eXtreme-501 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei.. Har en 500GB SATA HDD fra Western Digital.. Når jeg ser på film på den, eller overfører noe, så stopper det noen ganger.. F.eks kan jeg ikke overføre en fil hvis det tar mer enn 3 min eller no.. Og hvis jeg ser på film, så stopper den flere ganger under filmen, og jeg må skru hardisken av og på.. Den eksterne boksen er Akasa integral P2.. Bruker den med eSATA. Kan det være noe med pcen? (Vista), eller er HDD'en for varm eller no? Lenke til kommentar
chberge Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hm, kanskje Vista har noen driverproblemer, eller at disken har et dårlig støttet filformat. Prøvd å oppdatere drivere eller formatere disken din? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvilke drivere? Har oppdatert det meste egentlig.. Men det er jo ikke no drivere for ekstern HDD da? Kan ikke formatere disken, har alle viktige filer på den.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Prøv å koble SATA disken internt i maskinen, om du fortsatt har problemet så tar du WD sine verktøy og kjører de på disken for å sjekke at det ikke er harddisken som holder på ryke. Disse verktøyene tror jeg IKKE at du kan kjøre mens disken står i sitt USB kabinett, kunne i allefall ikke gjøre noe med min gamle 500Gb WD disk når den var inne i sitt kabinett. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2008 HDD'en funker fint i maskinen, har kjørt WD verktøy og sånt for å sjekke om det er noe galt med den, men fikk ikke opp noe da heller.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå