mothafucka Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 hva burde jeg kjøpe hvis jeg vil ha raskest mulig maskin. skal prøve å overklokke mest mulig og lurer på hva som kan klokkes lengst Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Har hørt og lest at XP 2500+ barton skal kunne klokkes mye, pluss at du får en god temp med boxed vifta. Men hvis du har bedre kjøling så får du vel klokka den mer. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Siden 2500+ kjører på en lavere frekvens så er det naturlig å tro at den kan overklokkes til en høyere ytelse enn xp2400+. Men er ikke sikker på hvor mye folk med 2500+ får klokka, det får du nesten søke litt på. Ellers ser jeg mange her på forumet som har en XP2400+ som kjører på 2,4++Ghz.. Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Jeg ville sjekka innom www.waterheads.dk før du bestemmer deg, selv om det er en dansk vannkjølings side selger de prosessorer med SINNSYK stepping der. f.eks XP2100+ @ 2,8 GHz !!! 999,- edit: litt bedre link..: http://www.watercooling.dk/shop/productinf...id=595&caller=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå