Psykake Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Helevets ku møkk skaft! "unable to join game session" Det eneste som kommer opp. Trodde live var oppe å gå igjen? "you must be connected to live to play online" presterte også å poppe opp. Noen andre som har problemer? Innimellom så skulle jeg ønske jeg hadde en ms ansatt og en drill... EDIT: SPiller nå Endret 30. september 2008 av Neptjune Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror live er nede i dag Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Helevets ku møkk skaft! "unable to join game session" Det eneste som kommer opp. Trodde live var oppe å gå igjen? "you must be connected to live to play online" presterte også å poppe opp. Noen andre som har problemer? Innimellom så skulle jeg ønske jeg hadde en ms ansatt og en drill... EDIT: SPiller nå Fikk samme greia, SÅ fikk jeg spilt èn match, og nå funker det ikke igjen.. AAH! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Samme her! går av og på! jeg som var i cod modus! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hold dere på ett game da vel. Vet ikke hva som feiler det her jeg, er sånn til alle jeg kjenner hvertfall. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Samme problem:) men det går greit, spill en klanmatch på privat eller en sniper match på shipment Kunne bare spille med Norske av en eller annen grunn.. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 hold dere på ett game da vel. Vet ikke hva som feiler det her jeg, er sånn til alle jeg kjenner hvertfall. "går av og på" Referte til at jeg stadig ble kastet ut av serveren og ikke fikk connected............ Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Gikk ut ifra at det var som til meg, at det ikke gikk når man søkte etter games. My bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå