Naits_89 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Beklager, nå driver jeg å tuller veldig her ... Har egentlig null peil på ssd-disker, men etter litt lesing ser jeg jo at den benytter seg av vanlig Serial ATA-300 tilkobling. Det følger med 4stk. S-ATA kabler til hovedkortet ditt :-) Er dette noe du skal skru opp sjøl eller? edit: Du vil bruke en S-ATA kabel pr.enhet; -DVD brenneren -Harddisken -SSD-disken Du vil altså få en kabel til overs til senere tilkobling av komponent. Ja planen var å skru dette skjøl! spare litt penger da Lenke til kommentar
Naits_89 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Heihar aldri bygget data før! har skrudd mye på data men aldrig kjøpt alle komonetene å satt de sammen... Det eg lurer på er om komponentene eg har valgt passer sammen at ramm og hk cpu harrdisk og cd rom osv vill vere mulig å montere sammen! og at det funker sammen.... følger det med nødvendige kabler osv? Er det noen flaskehalser her? noen kompnenter som hadde vert bedre til samme pris osv? Antec Three Hundred Asus P5Q Pro Corsair TWIN2X4096 8500C5DF PC2-8500 D-Link DGE-528T Intel Core 2 Duo E8500 Nexus 120mm Real Silent Samsung SH-S203D Samsung Spinpoint F1 320 GB Thermaltake Big Typhoon 32gb flash disk Link til handlevogn: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=83742 Eg har ett xfx 8800gt skjermkort fra før så trenger ikke det... og eg har nesten ny Corsair VX 550W strømmforsyning! denne klarer vell å drive dette opsettet selv om eg en gang kjører sli 8800gt? Takker for svar Noen andre ting som ikke stemmer eller er det bare å bestille da? Endret 2. oktober 2008 av Naits_89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå