Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hmm, startet meget meget pent, men dessverre mener dommeren fra Frogner at dere ikke helt nailet landingen, og at det ferdige produktet så mindre innbydende ut enn muffinsene gjorde da de ble tatt ut av ovnen. 8.9 Kunne kanskje hatt -litt- mindre krem og slikt på... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Dommeren fra Langesund legger inn offisiell protest da dommeren fra Frogner tydligvis ikke har peil på hva han snakker om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Det er veldig viktig å ha den rette bevegelsen inne. Faktisk tør jeg påstå det er essensielt. Du kan dette med riktige bevegelser altså? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Dommeren fra Langesund legger inn offisiell protest da dommeren fra Frogner tydligvis ikke har peil på hva han snakker om. Veit ikke hvor du har gått på bakeverkdommerkurs, men du burde da være fullt klar over at man ikke kan opptre som dommer for sin egen opptreden. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Veit ikke hvor du har gått på bakeverkdommerkurs, men du burde da være fullt klar over at man ikke kan opptre som dommer for sin egen opptreden. http://www.fagbokforlaget.no/download/fors...88245001983.jpg Klart jeg kan. Normalt sett så hadde det vært et problem, men ikke for meg. Jeg er så utrolig flink at jeg klarer det. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Grattis med den flotte oppskriften, Anfall. Denne må du vise meg når du kommer på skolen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Grattis med den flotte oppskriften, Anfall. Denne må du vise meg når du kommer på skolen. Den ligger i Langesund. Lenke til kommentar
Shipwreck Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Å ja. Selvfølgelig. Der bor det en annen som jeg kjenner. En prest, faktisk. I Bamble. Det er jo der Langesund ligger. Jau, spennende. De muffinsene ser sykt gode ut. Hvis jeg hadde vært dommer hadde jeg gitt toppkarakter. Off topic: En viss konsert som vi skal på koster 30 kr. Tenkte du ville vite det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå