archongamer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Eller at hunder som er smuglet inn i Sverige ikke er lov å ta med inn i Norge? Hæææ???? Voldsomt til vanskeligheter dette skulle være for dere da!!! Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Du kan jo fortelle oss hva du mente? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 How many times?? En hund som er godkjent av det svenske landbruksdep. er lovlig å hente inn i norge uten noen søknad til norske myndigheter. altså en hund som er lovlig i sverige kan importeres rett inn i norge uten søknad eller kennel styr. Vi snakket om en som hadde hentet fra Danmark som dere kanskje fikk med på forrige side, og synset/pratet om hvilke land og regler som gjaldt. Trodde da de fleste skjønte det var i denne konteksten jeg svarte det jeg gjorde med at hunder som var lovlig i sverige kunne hentes rett inn i norge. Aldri snakket om kamphunder, smugling underveis, eller noe annet dere måtte lure på om jeg har ment! Ok?? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Og hvorfor hisser du deg opp? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Sikkert fordi jeg gruer meg til tannlegen og rotfylling av fortann om en time. Eller at jeg følte noen ville være ekstra vrange med å forstå. Sikkert en liten blanding, og var ikke egentlig meningen det da. Men følte vel egentlig det var lettforståelig, og bommet der tydeligvis.. Lenke til kommentar
granny Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Vi ville ikke være vanskelige vi heller, men det var faktisk litt vanskelig å skjønne hva du mente, men NÅ er alt klart... Uff.. rotfylling... føler med deg... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da er sak ute av verden håper vi, og ingen er uvenner. Takk for omtanken Granny Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Jeg skjønte hva du mente med en gang, men jeg skjønner og hvorfor de andre stilte spørsmålstegn. :!: Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 (endret) Nå er jeg så bedøvet at folk kan tru og mene det de vil Rotfylling av fortann er ikke å annbefale :/ Endret 30. oktober 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ikke snakk. jeg har mistet en giga bit av tanna mi Lenke til kommentar
HellsBells Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Hunden min er en Fransk Bulldog, og heter Amiga. Da jeg og samboeren valgte å få oss en Fransk bulldog i våres var det på grunn av rasens oppførsel blant andre dyr og mennesker. Leste oss frem til en rase som ville passe oss da vi bor i bygård i Oslo. Ville ha en liten hund med mye liv, som ikke bjeffer, og med et utseende og gemytt vi ville være fornøyd med. Vi fikk vite på forhånd at fisene ikke var til å komme uten, det er sant. Og de kan lukte helt utrolig vondt..! Pelsen trenger ikke alt for mye stell, men hun liker å bade. Børsting er litt vanskelig da hun liker å tro det er en leke. Men har funnet en måte hun godtar det, og blir liggende. Det vanskelige med vår bulle, også med kallenavnet pølsa.., er at hun ikke vil ha klørne klipt. Enkelt og greit, hun blir helt rabiat. Håper det er lettere for andre enn oss.. Vår er hentet fra Malmø, Sverige. Og hun er så søt, men litt av en ramp og liker å spise sko og doruller. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Amiga er nydelig Min liker heller ikke å ta neglene, men hun sitter heldigvis i ro. De kan lures til å godta mye for en ball eller noe godt, men hørtes jo ut som Amiga tar litt voldsomt av. Neglene må jo tas rimelig ofte også desverre. Dorullene er favoritter her også, men sko er fy fy. Sliter med at min tisser på seg når det kommer folk jeg da, så besøkende får streng beskjed om å overse. Ikke lett med en sosial junkie som hopper og spretter foran en. hehe Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Her i gården går det i bull terrier, fordi de er fantastiske familiehunder, krever ikke all verdens med mosjon, elsker å sove i sofaen hele dagen. Nekter å gå ut når det regner, nekter å gå ut når det blåser, nekter å gå ut når det er kaldt - og er verdensmestre i å "holde seg" under nevnte forhold Nevnte jeg personlighet ? MYE personlighet. Kan være litt sta, og er nok ikke en rase for førstegangseiere, selv om også det oftest går bra ved god rettledning fra erfarne folk. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 vakkervakker!! Jeg kjenner flere som har Bull Terrier Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Kjempe fin Bull Terrier!! Du har den typiske bulldog staheten hos deg også skjønner jeg. hehe Gir dem sjarm det da, selv om det kan drive en til vanvidd til tider:) Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Her går det i Wheaten Terrier som er en allergivennlig hund, da min mor er allergisk mot vanlig hund. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Thea har fått seg en ny bestevenn, verdens søteste Bull Terrier valp. De løper og løper i store sirkler og Thea digger bullen fordi den er så "treg" at den ikke har sjangs til å nå igjen Thea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå