Testdrive Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Enkelt sprøsmål som jeg håper noen kan besvare fort Har et Geforce 7300 GS (veet at dt e gammelt) Det er ikke oveklokka men vurderer, men greia er: det har en idle tempå på 54-63 grader, er dette noe stress ? når jeg begynner å spille kan jeg tenke meg dt blir ca 70-75 grader såe er dette noe prob eller er det unormalt at det skal være så varmt ? Veet jeg ikke har mye å tape om dt går i stykker men men x) Lenke til kommentar
Alpha_Male Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Uten å google etter svar kan jeg si at dette er helt normale temperaturer som du ikke behøver å bekymre deg over. Andre skjermkort kommer vel opp i 80-90 grader hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det passivt eller aktivt kjølt? Uansett, ikke noe særlig å bekymre seg for som sagt. Så lenge alt er stabilt og det ikke forekommer artifacts, så er alt som det skal. Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det passivt eller aktivt kjølt? Uansett, ikke noe særlig å bekymre seg for som sagt. Så lenge alt er stabilt og det ikke forekommer artifacts, så er alt som det skal. Ehh passiv aktivt ? det har en liten liten vifte på seg såe... hehe men da e den grei, kjøre dt til bristepunkt men en japp sak, artifacts hva er det ? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Om det hadde vært passivt kjølt, hadde det bare hatt en kjøleribbe uten vifte. Artifacts er forstyrrelser i grafikken. Kan variere fra små prikker til store "blokker" av grafikken i forskjellige fasonger som flyter utover skjermen. Men har du ingenting av det, er du safe. Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 finnes egentlig ikke noe som heter normal temp på ett kort ( eller en pc del generelt )! Det varierer fra revisjon, modell osv, hvor god ventilasjon du har i kabinettet, hvor mye varme de andre komponentene dine lager, hvor varmt rommet ditt er, hvor pcen din står osv Men ett kort som ligger såpass langt nede ytelsesmessig og med tanke på effektforbruket vil jeg si at det skal ikke bli spesielt varmt ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå