Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

forelska gut, vegen vidare

Gjest forelska gut 17

Anbefalte innlegg

Gjest forelska gut 17

Hei!

Er ein gut på 17 år som i det siste har begynt å få god kontakt med eksen igjen. Var saman ein liten periode i 9. klasse. Problemet er berre det at eg er voldsomt sjenert. Me snakker ofte saman på msn, der tonen er både lett og ledig, men straks me møtes fjes til fjes stivnar eg nærast av skrekk :blush: Blir dårlige samtalar, ikkje spesielt personleg.

Håper difor nokon kan kome med gode idear til kva eg kan gjera for å overkome redselen.

Me er av og til saman om kveldane, ser på tv, et pizz eller spelar buzz. Føler iallfall me er gode vener, er litt usikker på kor langt det kan gå. Trur og venane hennar syns eg er ganske grei, håpar iallfall det. Men eg har iallfall lyst å prøve meg på ho.

Treng gode idear om kva som kan vera den beste strategien vidare, "tilstå" forelskinga med ein gong å bli ferdig med det eller prøve å flørte litt først. Eg oppmodar jenter å svara, kva syns dykk er den beste måten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, du kan jo ta deg en god slurk av det du finner i pappas skap..

Det har seg nemlig slik at det ofte blir lettere å snakke litt mer åpent med folk og slippe seg løs når man har noe "innabords". Og du trenger ikke drikke mye før det løsner..

Og når du møter henne så forklarer du bare at du er litt sjenert. Det blir uansett lettere etterhvert, det er kun nå i starten det er vanskelig.

Det er mulig dette kan virke drastisk.. da får du bare glemme hele forslaget.

Endret av scumbag
Lenke til kommentar
Gjest forelska gut 17

Må berre seia at det er litt meir seriøst enn berre vennskap :whistle:

Er ein del flørting ute å går, nesten alle rundt trur det noko på gong for å sei det sånn.

Nokon idear PepsiCo til korleis "Don't say it, show it" kan utførast på best mulig måte?

PS: Takk for forslaget scumbag, men trur ikkje dette er vegen å gå.

Lenke til kommentar

Haha, husker tida hvor jeg trodde jeg måtte si hva jeg følte og jeg måtte ha muntlig tilbakemelding på at hun likte meg før jeg tørte å gjøre noe, ahaha.

Kjipern dude, ta på henne, ikke på brystene eller blomsten hennes, men på skuldra, rundt nakken, korsryggen, be a man! Skulle ønske noen kunne si det til meg da jeg gikk i 9, jeje, lykke til.

Lenke til kommentar
Nokon idear PepsiCo til korleis "Don't say it, show it" kan utførast på best mulig måte?

3 viktige ting som du kommer et godt stykke med

* Berøring

* Øyekontakt

* Smil

Viktig å også vise selvtillit, stolthet. Ingen nøling, det reagerer hun på

Skulle ønske noen kunne si det til meg da jeg gikk i 9

Seconded, bortsett fra at jeg kunne gjerne hørt det hver jævla dag frem til første år på vgs :blush:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...