Plinge93 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Godt mulig jeg er overtrøtt, men lo i alle fall Lenke til kommentar
Selle Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Kjøp en Fiat 500. Den er Microsoftkompatibel og fås med Enter-knapp. Hvis den er Microsoftkompatibel håper jeg for all del den har Ctrl+alt+del også Lenke til kommentar
o0 Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Ah, jeg har altså en gammel driver med andre ord. Ordspill! Gammel "driver" i bilen.. engelsk... sjåfør... blæææææh glem det... men poster allikevel Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kjøp en Fiat 500. Den er Microsoftkompatibel og fås med Enter-knapp. Hvis den er Microsoftkompatibel håper jeg for all del den har Ctrl+alt+del også Ja den har det! Må kunne avslutte systemprosesser hvis bilen skulle oppføre seg rart. Men her om dagen boota ikke bilen etter jobb Lurer op om jeg kan flashe tenneren. Tror nemlig det har noe med kulden å gjøre uten at jeg skal si det helt sikkert. Synd at MG er konk ellers skulle jeg ringt support Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Første latteren på en dårlig dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå