Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei, Jeg har kjøpt en Ericsson c702 og er lite happy med at meldinger/tapte anrop/klokke ikke vises i displayet med mindre jeg trykker på den. Skjermen går helt i svart, noe som gjør at stille modus er ubrukelig for meg i jobbsammenheng. Jeg vurderer derfor å selge min ny c702 og kjøpe en G900 i stedet. Vet at den kan vise klokke etc. Det jeg IKKE vet, er om man i så fall må velge å ha displayet på som vanlig hele tiden. I så fall går det jo mye strøm... Det jeg er ute etter er en telefon som viser konvoluttikon/tapte anrop/klokke i hvitt på sort skjerm, på samme måte som feks på Ericsson K750i. Er det noen som vet om G900 har samme muligheten som K750i, eller kan tipse meg om en annen ny Ericsson som har samme egenskaper? Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei, Jeg har kjøpt en Ericsson c702 og er lite happy med at meldinger/tapte anrop/klokke ikke vises i displayet med mindre jeg trykker på den. Skjermen går helt i svart, noe som gjør at stille modus er ubrukelig for meg i jobbsammenheng. Jeg vurderer derfor å selge min ny c702 og kjøpe en G900 i stedet. Vet at den kan vise klokke etc. Det jeg IKKE vet, er om man i så fall må velge å ha displayet på som vanlig hele tiden. I så fall går det jo mye strøm... Det jeg er ute etter er en telefon som viser konvoluttikon/tapte anrop/klokke i hvitt på sort skjerm, på samme måte som feks på Ericsson K750i. Er det noen som vet om G900 har samme muligheten som K750i, eller kan tipse meg om en annen ny Ericsson som har samme egenskaper? Hei, har samme problem som deg vurderer også G900.Det jeg har funnet ut at SEG900 har bare lysblinkene diode på siden av tlf som indikere for tapt anrop/sms og lite strøm.finnes applikasjon som viser klokke men ikke tapt anrop/sms. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 quote] Hei, har samme problem som deg vurderer også G900.Det jeg har funnet ut at SEG900 har bare lysblinkene diode på siden av tlf som indikere for tapt anrop/sms og lite strøm.finnes applikasjon som viser klokke men ikke tapt anrop/sms. Hei igjen Det var da gresselig irriterende - blinkingen tar sikkert masse strøm? Vi får håpe Ericsson kommer med en hotfix... Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 quote] Hei, har samme problem som deg vurderer også G900.Det jeg har funnet ut at SEG900 har bare lysblinkene diode på siden av tlf som indikere for tapt anrop/sms og lite strøm.finnes applikasjon som viser klokke men ikke tapt anrop/sms. Hei igjen Det var da gresselig irriterende - blinkingen tar sikkert masse strøm? Vi får håpe Ericsson kommer med en hotfix... Tja si det, har snakket med noen dem sier batteriet varer 3 dager med moderat bruk Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tja si det, har snakket med noen dem sier batteriet varer 3 dager med moderat bruk Uffda, det var ikke så mye å skryte av. Min drøyt 3 år gamle K750i har faktisk fortsatt bedre batterikapasitet enn dèt... Da tror jeg at jeg heller venter på en bedre modell. Eller prøver et annet merke. Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 http://www.uiqblog.com/2008/05/10/bigben-u...-available-now/ her er program som viser klokke,sms og tapt anrop ved standby Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ssCtuqFq Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) http://www.uiqblog.com/2008/05/10/bigben-u...-available-now/her er program som viser klokke,sms og tapt anrop ved standby Genialt - takk for tips! Bare synd ikke programmet er kompatibelt med c702. Men det fins kanskje andre programmer som fungerer for den modellen. Får google litt... Vet du forresten om slike programmer påvirker garanti/reklamasjonsrett etc? Endret 1. oktober 2008 av Slettet-ssCtuqFq Lenke til kommentar
fjertbert Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) http://www.uiqblog.com/2008/05/10/bigben-u...-available-now/her er program som viser klokke,sms og tapt anrop ved standby Genialt - takk for tips! Bare synd ikke programmet er kompatibelt med c702. Men det fins kanskje andre programmer som fungerer for den modellen. Får google litt... Vet du forresten om slike programmer påvirker garanti/reklamasjonsrett etc? Vet ikke.Har bestilt meg idag SE G900 så skal prøve ut bigben når jeg får den irriterer meg også at man ikke får opp tapt anrop/sms som det var på K750 http://www.uiqblog.com/2008/05/10/bigben-u...-available-now/her er program som viser klokke,sms og tapt anrop ved standby Genialt - takk for tips! Bare synd ikke programmet er kompatibelt med c702. Men det fins kanskje andre programmer som fungerer for den modellen. Får google litt... Vet du forresten om slike programmer påvirker garanti/reklamasjonsrett etc? Vet ikke.Har bestilt meg idag SE G900 så skal prøve ut bigben når jeg får den Endret 1. oktober 2008 av fjertbert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå