Gå til innhold

Ny TV - opprinnelig HD ready plasma - men nå Full HD

Anbefalte innlegg

Etter en runde på diverse butikker i byen bestilte jeg og en kamerat hver vår LG 60PC45AEN fra Elkjøp. Dette er en 60" HD Ready plasma.Opprinnelig skulle denne leveres i midten av oktober.

Idag blir jeg oppringt av selgeren som forteller meg at dette er en utgående modell og at de har en LG Full HD inngående modell til samme pris og størrelse, og spør om jeg ønsket meg denne istedet. Uten å tenke mer på det sa jeg selvsagt ja. Glemte i farta å spørre selgeren hva modellkoden er, men slik jeg forstår det av LG sine nettsider så er de eneste Full HD 60" skjermene 60PG7000 og 60PF95. Står ingenting på Elkjøp sine sider om denne nye modellen heller. Kan det være en av disse modellene, eller kan det kanskje være en modell som ikke er satt ut på markedet enda? Dette syns jer er rart siden leveringsdato til meg blir 15. okt. Har noen peil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Etter en runde på diverse butikker i byen bestilte jeg og en kamerat hver vår LG 60PC45AEN fra Elkjøp. Dette er en 60" HD Ready plasma.Opprinnelig skulle denne leveres i midten av oktober.

Idag blir jeg oppringt av selgeren som forteller meg at dette er en utgående modell og at de har en LG Full HD inngående modell til samme pris og størrelse, og spør om jeg ønsket meg denne istedet. Uten å tenke mer på det sa jeg selvsagt ja. Glemte i farta å spørre selgeren hva modellkoden er, men slik jeg forstår det av LG sine nettsider så er de eneste Full HD 60" skjermene 60PG7000 og 60PF95. Står ingenting på Elkjøp sine sider om denne nye modellen heller. Kan det være en av disse modellene, eller kan det kanskje være en modell som ikke er satt ut på markedet enda? Dette syns jer er rart siden leveringsdato til meg blir 15. okt. Har noen peil?

Det er nok ikke PG7000 men den vil nok kommer i løpet av denne mnd og utsalgspris vil ligge på ca 30.000,- i de billigste nettbutikkene sikkert høyere hos Elkjøp kontra 20.000,- for LG 60PC45AEN. Elkjøp har jo fortsatt LG 60PC45AEN på lager så jeg forstår egentlig ikke saken her? Mulig de har bommet på størelsen og du får en 50 LGPG7000 i såfall vil den ligge 4000,- over i pris kontra de billige nettbutikkene...

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Saken var at jeg stussa om jeg skulle ha Full HD eller ikke. 60PC45AEN har jo ikke Full HD, så han fant en modell til samme pris men med Full HD og lurte på om jeg ville ha den istedet. Ringte Elkjøp i dag, fikk bekrefta at det var en LG 60PF95. Så at cnet har gitt den 9.0 (spectacular) som rating, så gleder meg til jeg får den. Så Blue-Ray på 60PC45AEN og var mektig imponert over detaljnivå og skarphet, så håper denne er like god kanskje enda bedre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...