Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - HåvardH - 28mm F/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10. Oktober

Har tatt meg en liten tur ned til Drøbak, så det ble ikke noe bilde fra bussen i dag. Kommer ikke noe nytt bilde derifra før på tirsdag. Derfor kommer en liten abstrakt skygge fra veien hjem fra min fototur. Denne gangen ble det heller ikke noe bildebehandling.

Dag10.jpg

Exif:

1/5

f/2,8

ISO 200

Lenke til kommentar

Her har du fått utnyttet månen godt. Det er vanligvis ganske vanskelig med månebilder, den er så enormt lyssterk i forhold til landskapet ellers. Men på grunn av glorien gjør det ikke noe at selve måneskiven er utbrent. Likte det store svarte tomrommet mellom butikken og månen også.

Lenke til kommentar

14 og 15. oktober hadde jeg sansen for.

Panoramet var utrolig rolig og fredfylt. (kanskje noen litt for mørke partier?)

på 14.oktober fikk jeg en følelse av at "tiden går studentsamfundet består". Eller at tiden står litt stille der. Slike halvgjennomsiktige bilder blir fort stilige.

Lenke til kommentar

Mange bilder jeg liker her. Spesielt 11. okt, som de andre sier. Fantastisk stemningsfullt og enkelt og behagelig.

Jeg liker fargene og den enkle strukturen i 18.oktober og. En pussig symetri. Opp-ned blader i midten og "rettvendte" på hver side. Jeg sitter og ser på den røde stilken i hjørnet. Jeg lurer på om den tilfører mer farge og variasjon til bildet, eller bare er irriterende. :) Uansett, veldig fint bilde synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...