Gå til innhold

Acer Aspire One A150 XP spørsmål

wannabegamer

Anbefalte innlegg

Hei. Vurderer å anskaffe meg Acer Aspire One A150 XP blå (http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer-aspire-one-a150-xp-blaa-lus050b084).

Jeg har to spørsmål som jeg hadde satt stor pris på om noen der ute med kunnskap kunne hjelpe meg med:

- Hvordan kan jeg skrive ut dokumenter? Jeg tenker da på at jeg sikkert kan koble en printer til pcen via usb, men vil PCen automatisk registrere printeren (slik Vista gjør) eller må jeg installere driver? Å i såfall hvordan gjør jeg det da det ikke er cd-rom?

- I forhold til å lage powerpointpresentasjoner og skrive dokumenter, vil det være noe problem å laste ned openoffice på denne maskinen og deretter åpne de forskjellige dokumentene i en annen maskin som har word?

Håper noen kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du trenger driver, kan du i en annen maskin overføre driverfilene fra CD-en til en eventuell minnepenn etc.. :) Eller en ekstern harddisk.

Angående Open Office, det skal gå helt fint. Målet til Open Office er et skrivebehandlingsprogram som støtter .doc-formatet så mye som mulig.

Vil ellers si at det virker som en genial liten laptop, har bestilt denne selv. Antar den havner på postkontoret i morgen.

Olav.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...