*F* Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei! Mistet mobilen på bussen Fredag, den er fremdeles ikke levert inn til rutebilstasjonen. Noen som sansynligjør at noen har tatt den med seg. Har fått meg ny telefon, så den gamle er ikke så nøye egentlig, men ny telefon uten simkort er vel heller kjedelig. Så, jeg har egentlig ganske lyst og få tilbake mit gamle simkort, telefonen er btw en w810i fra SE. Er det noen mulighet for og spore hvor telefonen geografisk sett er? Er det mulig for meg og få samme nr når jeg har mistet sim kortet? Har Telenor fri 120 Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Politiet kan spore opp telefoner, men de bruker ikke ressurser på å finne en mistet telefon på bussen, det går til mer alvorlige saker. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 jaok. Ringte telenor og sperret kortet, samt bestilte nytt, så np. Har backup av det meste uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå