unbad Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det popper opp en rute med "logge på windows live ID". Hvordan får jeg slutt på dette? Kan ikke se at jeg har Windows live installert på maskinen. Kjører Vista. Her er det sikkert endel glupinger som kan gi en amatør gode råd! Lenke til kommentar
unbad Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Det popper opp en rute med "logge på windows live ID". Hvordan får jeg slutt på dette? Kan ikke se at jeg har Windows live installert på maskinen. Kjører Vista. Her er det sikkert endel glupinger som kan gi en amatør gode råd! Er det ingen der ute som har peiling på dette? Lenke til kommentar
unbad Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 ER det ingen som har vært borti dette. Jeg Kjører Vista 64 bit Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Klikk på start knappen Skriv inn appwiz.cpl i start søk linjen Klikk enter Sjekk om du kan finne noe Live programvare installert der. Du vil da også om ønskelig kunne fjerne disse. Du kan også sjekke Programfiler mappen din (Live programvare er 32bit, du må derfor sjekke x86 mappen): Klikk på start knappen Skriv inn %programfiles(x86)% i start søk linjen (De med 32bit vista bruker %programfiles%) Klikk enter Om du har installert Live programvare vil du her kunne finne en "Windows Live" mappe. Du vil da også kunne se hva some er installer av Live programvare. MSN Messenger er forøvrig nå Live Messenger, om du bruker dette. Microsofts live pakke inneholder også mer enn bare Messenger, se for øvrig: http://download.live.com/ Her kan du også laste ned installasjonsprogrammet for live pakken, den vil da også indikere om du har live programvare installert. Endret 3. oktober 2008 av am3k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå