Robocoop Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Prøver UDI å holde asylankomsttallene skjult? Jeg finner dem ikke på sidene deres mer, og for å se uke 36 må man logge seg inn. http://www.mylder.no/index.php?dynamisk=&a...ylankomster+uke Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hadde ikke vært overrasket om de gjorde det! Men jeg aner ikke om dette er med vilje eller ikke?! Noen som vet? E: Blir forresten vanskelig og debattere dette, da det blir mye antagelser. Tror ingen av brukerne her jobber hos UDI, og hadde det vært det kunne de ikke utalt seg om dette i offentligheten, så hva skal vi egentlig debattere?! Endret 30. september 2008 av roberteh Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Jeg tror aldri jeg har sett ukestallene på UDIs sider. (Kanskje jeg ikke har sett godt nok etter.) Det har alltid vært månedstall med noen ukers etterslep. Her finner du tallene til og med juli: Link. Edit: Du finner også detaljerte statistikker for hvert enkelt land i de ulike verdensdelene. Geir Endret 30. september 2008 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har sett dem, det er jeg helt sikker på. Litt rart at det stopper på uke 36 hos mylder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå