lilko Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) For 2 dager siden gikk den helt greit, igår så gikk alt sakte.. Datamaskinen og internetten det er snakk om. Hva kan det komme av? Vi har et bra virus program i tillegg. Hvor tror dere problemet ligger? EDIT: Er en ganske gammel Dell Inspiron EDIT2: Nå fungerer den nesten ikke i det hele tatt.. vil ikke starte seg opp nesten.. - lilko Endret 30. september 2008 av lilko Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kanskje maskinen er full av gammal skitt - les spyware og annet dritt som antivirusen ikke klarer å snuse opp. Prøv å formattere og installer windows på nytt. Eller evnt bruk gjennopprettings cdplaten. Husk nå endelig å først ta backup av familiebildene/regnskapet eller hva det nå enn det måtte være av viktige filer. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Den reagerer ikke når jeg skal velge brukernavnet når jeg skal starte windows. Jaja. Heldigvis tok jeg backup igår når den funket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå