calimariae Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jojo, men nå quotet han meg uten å kommentere filmen jeg nevnte i det hele tatt bortsett fra å si at get kalles gangsterfilm. Man kan jo begynne å lure... Feil knapp, my bad. Skulle ha dobbeltsjekka. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 The Departed, Goodfellas og den godeste Gudfaren. Alle tre er forsåvidt verdt å få med seg. Og nei, 3a suger ikke. Er utrolig lei av å lese hvor dårlig den er. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Treeren er fullstendig middelmådig, og kommer fortjent i skyggen av de to andre knallgode filmene, som var etablerte klassikere lenge før den siste kom. Lenke til kommentar
Såni Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Vet det skrives gangsterfilm, men gangster film blir gjorde at det ble 3 ord i emne tittelen. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ah! Elsker prohibition-gangsterfilm. Tommyguns, mindre fokus på dop, mer ran og showoffs Må sjekke ut Miller's Crossing, har ikke vært borti den. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 The Departed og Carlitos Way er to av mine favoritter Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Scarface. Er Scarface en gangster film?! Mulig! Jeg mener The Untouchables og Road to Perdition, er en av de klart beste! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Scarface. Er Scarface en gangster film?! Mulig! Kva i alle dagar skulle det vore elles? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Filmen er egentlig et kjærlighetsdrama, mellom Manny og Gina. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er et subplot i gangsterfilmen, ja. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Den filmen som har satt størst inntrykk på meg var once upon a time in america. så litt av den når jeg var yngre. Glemte den helt av. Så kom jeg på biter av filmen når jeg ble eldre. Men jeg fant aldri ut hvilken film det var. Så en dag så gikk den på på tv2. Var i ekstase. Hadde skyhøye forventninger og den skuffet ikke i det hele tatt. En av mine herligste filmopplevelser. A Bronx Tale er også en fin kandidat. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er et subplot i gangsterfilmen, ja. Oh really? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå