hardwareproblem Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei, har et slikt nettverkskort: http://www.smc.com/index.cfm?event=viewPro...51&pid=1540 Jeg stresser med å få dette til å fungere i Vista, fordi det ikke er innebygget drivere til dette kortet. Kan jeg få noe hjelp til annet jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Se denne linken velg riktig Part No. (er bare 2 og velge mellom) og riktig operating system. Da får du riktig driver. Lenke til kommentar
hardwareproblem Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Når jeg laster denne filen og pakker den ut på maskinen med nettverkskortet, klarer ikke Vista å installere driveren =/ Jeg kan heller ikke gå på Windows Update, da jeg nå ikke har nett på den pcen... Lenke til kommentar
hardwareproblem Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Når jeg prøver å installere programmet kommer det bare feilmeldinger, noen som ka hjelpe meg? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hvilket program? (vi snakker drivere,ok?) Prøvd å brenne utpakket fil, avinstallere den gamle, og så installere ny etter restart fra cd? Endret 1. oktober 2008 av Zink Lenke til kommentar
hardwareproblem Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 Det har jeg prøvd, det følger med en .exe fil, men den vil ikke installere seg =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå