Gå til innhold

I hvilke forpakninger selges Lego Mindstorm?

rex8

Anbefalte innlegg

???Jeg har bestemt meg om å skaffe meg Lego Mindstorm men... kjøper det ikke før jeg vet litt mer om det...

eller... ååå... vet ikk.. jaja har sett mange YouTube filmer om det og de har mange ulike roboter....

men er det egne esker til dem... altså de selges hver for seg? Feks en super rask bil.

Er det det eller må man bygge dem sjøl... eller... at vi må sjøpe Mindstorm NXT eller fins det andre pakker også?

Håper du forsto dette:P Det var litt vanskelig å forklare:P

MVH: En lurer :dribble:

Se disse filmene foresten .

rettere sakt. er det mange pakker med mindstorms? Feks en liten fabrik. Eller... kanskje... grr. Bare noe annet en en enslig robot:P

Bare si meg litt mere om det pliis er så vanskelig å skrive om det... eller... jada... nå er jeg lei av hodebry. BARE SI LITT OM DET ER DU SNILL;P

DA ER DU KNALLSNILL.

Lettere sakt... Fins det noe annet en Mindstorm NXT?

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ett sett. Ingen forskjellige typer. Greia er at du kan bygge hva du vil med det settet. Nesten alle robotene i den første videoen din er bygd med bare dette settet. Det følger med bruksanvisning til hvordan du skal lege en del forskjellige roboter, men det morsomme er å lage sine egne roboter, og da er det bare fantasien som setter grenser (akkurat som med annen Lego)! Det finnes også utvidelsespakker (med flere klosser, motorer, sensorer o.l.) og du kan selvfølgelig kombinere med annen Lego.

Har selv hatt veldig mye gøy med den første versjonen av Mindstorms, anbefales!

Edit: Den

er den sjukeste "roboten" jeg har sett! Endret av Überadri
Lenke til kommentar
Det er ett sett. Ingen forskjellige typer. Greia er at du kan bygge hva du vil med det settet. Nesten alle robotene i den første videoen din er bygd med bare dette settet. Det følger med bruksanvisning til hvordan du skal lege en del forskjellige roboter, men det morsomme er å lage sine egne roboter, og da er det bare fantasien som setter grenser (akkurat som med annen Lego)! Det finnes også utvidelsespakker (med flere klosser, motorer, sensorer o.l.) og du kan selvfølgelig kombinere med annen Lego.

Har selv hatt veldig mye gøy med den første versjonen av Mindstorms, anbefales!

Edit: Den

er den sjukeste "roboten" jeg har sett!

Utvidelsespakker? Vet hva det er men kan man sjøpe det i feks... en leketøysbutikk eller må vi skaffe det på nette?

Fåresten... Koster Midstorms mye??? Har snart bursdag får... den dyreste skal ca være 3000 kr men er det billigere?

Endret av Juliess
Dobbelpost
Lenke til kommentar
Fåes i de fleste leketøysbutikker (hvertfall de med godt utvalg i Lego) hvis du ikke vil styre med eBay for å spare noen kroner.

Ebay??? Er det så billig der??? Foresten hvor mye koster hovedsettet??? Over 1000 kr???

Lenke til kommentar
Fåes i de fleste leketøysbutikker (hvertfall de med godt utvalg i Lego) hvis du ikke vil styre med eBay for å spare noen kroner.

Ebay??? Er det så billig der??? Foresten hvor mye koster hovedsettet??? Over 1000 kr???

Koster vell 2k-3k...

Lenke til kommentar
Ta deg en tur i en lekebutikk og se på esken og prisen du. :)

ja kanskje jeg ønsker det til bursdagen min:P Det er den 23 desember. Ops mener den 23 oktober;P

Det er det eller Ps3 som er valget hva synter du: Mindstorm eller Ps3

Lenke til kommentar
PS3! Du SKAL kjøpe evt. ønske deg PS3!!

Mindstorms!

LoL Bestem Dere!!! Hva er best. Ps3 Kan e skaffe til jul Mindstorms også. Hmm...

Hmm.. Følger det med sån cd/program som vi redigerer roboten med??? ja det gjør vel det skal tenke på det.

Eller Mindstorms ser knallbra ut da. Men hva ineholder mindstorms pakka??? Masse deler eler nesten bare motorer og sensorer? Jaja, har en hel eske full av gamle bionicle deler. De kan vel brukes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...