Gå til innhold

Hjelp til valg av nytt hovedkort

instant-game

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter at pc`en tok kvelden for en tid tilbake(har ennå ikke funnet hvorfor!) har jeg undersøkt en del og kommet til den konklusjonen at hovedkortet mitt er blitt ødelagt uten at jeg er helt sikker hvordan det skjedde. Et nytt hovedkort er da aktuelt for meg, lurte på om dere her på forumet har noen forslag på et bra hovedkort i den øvre prisklasse? så nettopp en artikkel på Tek.no om at Asus hadde et kommende toppkort. Det skal være et gaming hovedkort, det gamle hovedkortet var av typen socket 775, et asus DH Deluxe så regner med at hvis jeg kjøper et av den typen så vil det funke med de andre komponentene mine også(hvis ikke også de har blitt ødelagt av denne uforklarelige katastrofen!?). Alle forslag mottas med takk.

Mvh,

En uheldig gamer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er det som ikke fungerer?

Skal det være et kort med ddr2/3? og kjører du sli/crossfire eller vurderer det?

Og hva var det kommende hovedkortet? Hørtes spennende ut :D

Tenkte på denne artikkelen: http://www.hardware.no/artikler/her_er_asu...eme/56492?pid=6

Men, problemet er bare at maskinen skrudde seg av helt av seg selv og ville ikke starte :dontgetit: Måtte ny strømforsyning til for at jeg skulle få liv i den men nå får jeg ikke opp noe bilde selv om maskinen er skrudd på, skjermen får ikke signal i det hele tatt :thumbdown:

Tenkte vell at kortet skulle ha ddr3 og siden jeg har et nvidia kort(vet ikke om det fremdeles funker da :hmm: ) så er vell crossfire valget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...