Kimlion Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Noen som kan hjelpe meg her?? Tv`en min i stua har jeg koplet playstation til vi hdmi kabelen, men problemet dukker opp når jeg skal kople den opp mot Tv`en på loftet som ikke har hdmi.. der har jeg kjøpt meg komponent kabel. Når jeg kopler dette til så er skjermen bare helt svart å ingenting blir registrert. Noen her med litt mer kunnskap enn meg? På forhånd takk for svar. Kim Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hold inn power knappen i 4 -5 sekunder når maskinen er avslått . dette vil resete til komponent Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Hvordan setter man da fra komponent til HDMI igjen? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Trikset over her gjor at PS3 sender ut signale fra alle videoutgangene meiner eg aa huske, sa da skal det ikkje by paa noen store problemer aa faa bilde via HDMI. Lenke til kommentar
FredyZoR Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 bare husk og resette den til komponent når du skal flytte den fra en HDMI-TV og plugg den in med komponent og skifte settings når du skal koble din tilbake, fiksa det probleme hjemme (skilte foreldre) med og skaffe 2 Ps3-er selv Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 For å sette det til HDMI igjen, er det bare å plugge i HDMI-kabelen i PS3 og TV og PS3 registrerer at det er HDMI der. Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 har fått det samme problemet jeg å nå.. har holdt power knappen til den har skrudd seg av, og så på igjen.. men det funker ikke.. har skjekka alle eldningene, og alt er i.. noen som kan hjelpe meg fort?? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Har du prøvd å gjøre samme trikset når maskinen er av i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 hva mener du??? den er rød så holder jeg power knappen inne i 3-5 sek... ingenting skjer...;D Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Da må du holde den inne lenger. Det skal fungere.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 dette har blitt svart på X ganger før her..... hva med å søke før man spørr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå