Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - eivindw - EF-S 60mm f/2.8 Macro

Anbefalte innlegg

Ny batch fra meg. Blir fort flere på en gang når jeg først får tid til å laste opp bilder.

22. oktober: Prøvde å ta bilde mens han lå i fanget mitt.

post-39348-1225056779_thumb.jpg

23. oktober: Første gang han klarer å ligge litt for seg selv.

post-39348-1225056790_thumb.jpg

24. oktober: Den artige lekesjiraffen.

post-39348-1225056800_thumb.jpg

25. oktober: Rett fra badekaret..

post-39348-1225056813_thumb.jpg

26. oktober: Nytt forsøk på å ta bilde av små føtter. Er ikke så lett.

post-39348-1225056822_thumb.jpg

Endret av eivindw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syns du har fått til mye bra her - babybilder blir liksom aldri kjedelige, selv om de ikke akkurat er pene i starten (jeg tillater meg å banne litt i kirken om sånt...).

Gratulerer og lykke til med starten på et livslangt sosialt eksperiment. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg syns du har fått til mye bra her - babybilder blir liksom aldri kjedelige, selv om de ikke akkurat er pene i starten (jeg tillater meg å banne litt i kirken om sånt...).

Gratulerer og lykke til med starten på et livslangt sosialt eksperiment. :thumbup:

Takk. Jeg så jo litt på din tråd fra fjoråret ;)

Det viktigste med oktoberfesten for min del er å presse meg til å dra frem kameraet hver eneste dag. Sjøl om man av og til bare føler seg tom for ideer og motivasjon så hender det man får til noe bra.

Lenke til kommentar

Nest siste batch fra meg. Ett bilde gjenstår etter dette :)

27. oktober: Omtrent sånn ligger jeg også når jeg sover ;)

post-39348-1225402620_thumb.jpg

28. oktober: Hadde en fiks ide om bleienes James Bond.. Burde være greit å se omtrentlig lukkertid i hvert fall.

post-39348-1225402630_thumb.jpg

29. oktober: Tok ett bilde denne dagen, og det var dette.

post-39348-1225402639_thumb.jpg

30. oktober: Han begynner å få litt snedig frisyre. Lite foran og langt bak :)

post-39348-1225402660_thumb.jpg

Lenke til kommentar
27. oktober var svært fredfullt og fint. Slekter på faren forstår jeg da. Du har fått (og får vel enda flere) en del flotte minner her som du kan kikke på igjen om noen år.

Ja, det er jo supert med en sånn challenge. Man blir presset til å ta et bilde hver dag :)

Lenke til kommentar

Mitt siste bilde. Takk for en artig utfordring. Neste gang har jeg nok mer tid til å delta mer aktivt i diskusjonene :)

31. oktober: Junior begynner å bli litt flinkere til å feste blikket. Synes dette bilde ble ganske koselig, sjøl om det kunne vært skarpere og ikke hatt så mye rot i bakgrunnen.

post-39348-1225532117_thumb.jpg

f/2.8 1/25 iso800

Endret av eivindw
Lenke til kommentar

Takk for innsatsen i oktober; synes du har vært flink selv om du har hatt viktigere ting å tenke på.

Som du sier, så er ikke bildet fra den 31. perfekt rent fototeknisk; men jeg mistenker at det blir en stor hit hos mor,besteforeldre, onkler og tanter da du har fanget et vart øyeblikk mellom mor og barn.

Tom

Lenke til kommentar
Skulle kommentere her, så la jeg feil...i den "rene" billedtråden, ,mange fine baby-bilder her ja. Gratulerer...og det var en veldig fin serie du la inn i den "rene" billedtråden. :yes:

RandiA

Takk for det. Vi har jo brukt samme objektiv ser jeg. Kjøpte det nå i sommer, og er utrolig fornøyd så langt!

Lenke til kommentar
Skulle kommentere her, så la jeg feil...i den "rene" billedtråden, ,mange fine baby-bilder her ja. Gratulerer...og det var en veldig fin serie du la inn i den "rene" billedtråden. :yes:

RandiA

Takk for det. Vi har jo brukt samme objektiv ser jeg. Kjøpte det nå i sommer, og er utrolig fornøyd så langt!

Ja, er godt fornøyd med objektivet jeg...og nå har jeg bestilt et sett med mellomringer til det også...(da får du virkelig nærbilde av de små fingrene.... :yes: )

RandiA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...