demilio Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 En av mine poster ble nettopp slettet fra responsforumet deres inne på data pga at i følge deres regler var det ikke lov til å reklamere for sin egen side. Hvordan skal dette være mulig i et tilbakemeldingsforum? ehh...... Jeg mener det bryter totalt mot deres domenenavn (om dere står for det ) at dere ikke tillater folk å diskutere sin side på deres responsforum. Jeg hadde et PHPbb forum som jeg hadde satt opp og ville ha tilbakemelding på min ide om forum for utvikling av spill, men dette ble dessverre for sterk kost for deres moderator. Om dette ikke gjelder ideer.... hva gjelder tilbakemeldingsforumet for da? er det kun design av hjemmesider og ikke selve tjenesten eller hensikten med den? Betyr det at dere sletter posten om det er en reklame på min privare hjemmeside og jeg legger den ut for å høre om hva andre syns om den? (PS: det var ingen reklamer på siden jeg hadde lagd!) Jeg syns dere burde opprette et idè-forum hvor alle kan legge ut ideer de har for nettsider eller kanskje script de har kjøpt, tilpasset og vil skape noe med. Jeg er ganske sikker på at de fleste ikke tar dette som forumreklame, men derimot som en fin måte å få tilbakemelding på sin nye tjeneste/ide via Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg