4MB Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Hei Noen som har erfaring med Saga Outerwear? Har tenkt å bestille derfra, men vil forsikre meg om at det er bra kvalitet. Og hvor mye vil det komme i toll og moms osv? Endret 30. september 2008 av Swaxxo Lenke til kommentar
BreezierThom Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Vurderte å bestille derfra i fjor selv, men da det tok lang tid før det kom på lager utgikk den planen.. Kjenner ikke til kvaliteten, men ang toll og moms må du betale 10,7% i toll og deretter 25% i moms etter toll.. Dette betaler du på hele beløpet inkludert frakten, mener å huske at de hadde relativt dyr frakt til europa.. Så det beste hadde vært om noen kunne tatt det med hjem fra usa for deg! Saga klærne ser forøvrig helt konge ut Lenke til kommentar
4MB Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Har skjekket litt rundt, og funnet ut at Saga sender klærne som gave. Vil man ikke da slippe både toll og moms? Lenke til kommentar
BreezierThom Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 I utgangspunktet ja, men verdien må vel da også være under 1000 kroner, eller kanskje det er 200. Men tollvesenet vet jo at alle prøver seg på dette, er vel knapt noen som bestiller noe uten å be om å få det som gave med lav verdi. Andre muligheter er å få det som reklame (commercial sample). Med tanke på hvor stor pakken din vil være er det lite sannsynlig at de vil tro verdien av den er 200 kroner når de ser at det er vinterklær. Personlig føler jeg at mer og mer av det jeg kjøper på nettet blir tollpliktig.. Men for all del, få det sent som gave og så lav verdi som mulig.. Men dersom de åpner pakken bør også pakkeseddelen eller kvitteringen vise en lav verdi og ikke den du faktisk betalte.. Lenke til kommentar
Sebbster Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Vurderte å bestille derfra i fjor selv, men da det tok lang tid før det kom på lager utgikk den planen.. Kjenner ikke til kvaliteten, men ang toll og moms må du betale 10,7% i toll og deretter 25% i moms etter toll.. Dette betaler du på hele beløpet inkludert frakten, mener å huske at de hadde relativt dyr frakt til europa.. Så det beste hadde vært om noen kunne tatt det med hjem fra usa for deg! Saga klærne ser forøvrig helt konge ut hvor ligger den saga stedet som du får klærne fra? Lenke til kommentar
Sebbster Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 er det noen som vet hvor de chipper saga outerwear fra? jeg skal til amerika i sommer og da kan jeg like gjerne kjøpe der! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Kan jo fortelle at det er mange som har ventet på tøy fra Saga i 5 måneder... Bare sånn at dere vet det før dere bestiller Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jepp, pluss at det går rykter om at sømmene på årets bukser er såpass dårlige at de rett og slett bare detter fra hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå