Gå til innhold

Oktoberfest 2008 - Chrissn - EF 50mm f/1,4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

10. oktober: Veldig fine kontraster mellom det røde i fokus mot det grønne og dybfiolette ute av fokus. Ganske vellykket.

11. oktober: Likte det silhouett-aktige her. Kraftlinjer blir sjelden helt feil.

12. oktober: Fin operavariant. De skyene gjorde seg veldig bra.

Lenke til kommentar

Idag tok jeg bare et raskt bilde, det er fordi jeg måtte levere inn min kjære 50mm på reperasjon, noe som sier at jeg ikke kommer til å bidra med så mange bilder den nærmeste fremtiden. Skal selvfølgelig prøve å få lånt meg en 50mm, men er ikke sikker på hvor stor sansynlighet det er for at jeg klarer å innfri det..

uansett, her er dagens bilde og litt info :thumbup:

13. Oktober

f/2.8

1/250 sek

ISO - 100

post-172974-1223888945_thumb.jpg

Endret av Chrissn
Lenke til kommentar
Idag tok jeg bare et raskt bilde, det er fordi jeg måtte levere inn min kjære 50mm på reperasjon...

Ånei, så kjipt!!

Jeg likte veldig godt kabelrullen fra 9. oktober! Liker bilder som får meg til å gruble litt på hva det er før jeg leser svaret.. Dagens bilde syns jeg var litt mørkt kanskje?

Krysser fingrene for at du får vært med videre :)

Lenke til kommentar
Idag tok jeg bare et raskt bilde, det er fordi jeg måtte levere inn min kjære 50mm på reperasjon, noe som sier at jeg ikke kommer til å bidra med så mange bilder den nærmeste fremtiden.

Hørtes ikke bra ut, håper du klarer å få kloa i en erstatning så lenge.

Bildet bærer egentlig ikke preg av å være noe hastverksbilde. Særdeles sprekt løv (fargemessig), som står veldig bra til den blå himmelen. Fin deling av billedruta mellom løv og himmel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...