Kadaju Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dørene lukka for litt over 5 timer siden. Jeg er dødssliten nå etter 2 dager på TGS, så kommer til å slenge opp noen bilder i morgen en gang... orker ikke å gjøre det nå Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Kor e R*? ;O 2K og R* er ikke hjemme. :-/ Merkelig. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Capcom gir vanligvis ut Rockstar sine spill i Japan. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dørene lukka for litt over 5 timer siden. Jeg er dødssliten nå etter 2 dager på TGS, så kommer til å slenge opp noen bilder i morgen en gang... orker ikke å gjøre det nå Det ser vi frem til! Husk boothbabes Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Skulle vi ikke få høre om så mange spill? Eneste jeg har fått med meg er Home og AC adapter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Eg hadde forventet meg litt meir enn dette fra Sony, syns MS har vert i vinden konstant under TGS ? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 syntes det var noe dårlig her ja, hvor er de 11 uannonserte spillene til ps3 som vi skulle høre om ? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Jeg vil høre mer info om Tekken6, gief. Og veldig dårlig med info her syns jeg Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 TGSTV: http://translate.google.com/translate?u=ht...sl=ja&tl=en PS3-titler: http://translate.google.com/translate?u=ht...sl=ja&tl=en PSP-titler: http://66.102.9.104/translate_c?hl=en&...VIPoraZ69ZeGxXw Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Kan jo prøve å telle fra promo-video'ene.. 1. Derby Time Online 2. Trashcan 3. Spelunker 4. Bionic Commando 5. Quantum Theory Tror de 5 over var ihvertfall uannonsert når pressemeldingen kom.. Vet ikke om disse (Gundam Musou 2, Samurai Way 3, True Dynasty Warriors 5 Empires) var uannonsert, når pressemeldingen kom.. 5+3 er uansett maximum 8.. så mangler noen titler ihvertfall.. Finner heller ikke skikkelig oversikt over PSN-spillene.. :-/ Endret 12. oktober 2008 av KongRudi Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Sjekket gamle listen, 2 av de titlene jeg nevnte under kanskje, var annonsert.. så det blir 6 uaanonserte spill... som ihvartfall var på Sony boothen.. så får vi se hva som kanskje var der.. 7. Uncharted Waters online 8. Castlevania (Konami-tittel) 9. (Irem Software-tittel) da mangler vi 2 titler, ihvertfall.. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Steike for noe dritt... Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Demon Soul stod heller ikke på den opprinelige listen, men var i Sony boothen, så da er det bare en tittel som er uidentifisert. :-/ Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Da har jeg endelig klart å somle meg til å få slengt opp bildene i hvert fall. Jeg har ikke satt navn på noen av dem, og det er en video av en jordskjelvsimulator helt til slutt^^ Og her er linken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 TGS i år var jo en stor Causal gaming putekrig, liker ikke denne veien gaming tar... dress?! hva søren er det Sony driver med.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Da har jeg endelig klart å somle meg til å få slengt opp bildene i hvert fall. Jeg har ikke satt navn på noen av dem, og det er en video av en jordskjelvsimulator helt til slutt^^Og her er linken Litt vell mye japanske damer?? Ellers må jeg takke for bildene, håper for guds-skyld at du tok med det press bladet :!: Btw, heter Resident Evil 5 biohazard?? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Man kan vel aldri ha for mye av noe sånt Resident Evil heter Biohazard i Japan. Har det alltid gjort, helt siden det første på PSX. Fikk ellers med meg DVD fra Capcom og Sega, og en egen en bare for Ninja Blade til 360. Har nok av stæsj liggende rundt her nå for å si det sånn Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Herlig, få ta ein grundigere titt på bildene etter jobb Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Takk for bilder! Softguns og fanboys i ett og samme lokale kan IKKE være en god kombinasjon. :!: Mulig Sony mener de har nok hype ved hjelp av titler som Killzone 2, LBP og Resistance 2, og sparer eventuelt storkrutt til en senere anledning? Sikkert bare ønsketenkning, men muligheten er jo der. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fine bilder Konamibeibsa var penest!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå