S-r-ex Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vel, da ser det ut som om vi har noen navn på FF(V)XIII-figurene. Det er heller tvilsomt, men vi vet aldri: http://finalfantasy-xiii.net/2008/10/09/fi...s-revealed.html Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen nyheter fra dette showet eller? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) - PlayStation Home (PS3) : playable Oioi, gleder meg virkelig til å få høre mer om home, nå.. Hva er vi oppe i nå...? Ett års forsinkelse? EDIT: Tror jeg ligger litt etter nå.. Har greiene vært? Endret 10. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Noen nyheter fra dette showet eller? Det mest intressante som ejg har funnet:GT psp kommer Et eller annet greie Ikke mye jeg har fått med da, men det er noe som da er Sony eklusivt. Shuhei Yoshida: Our message is about a networked world of PlayStation. So we have a booth showing Home, which we are expecting to launch pretty soon, and LittleBigPlanet, which is really about connecting peopl Kilde Bare synd de har sagt dette ganske mange ganger før. Endret 10. oktober 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Teds Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Noen nyheter fra dette showet eller? Fortløpende oppdateringer her: http://www.psavisen.com/news.php?id=410 Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 http://www.psavisen.com/news.php?id=442 Hvem er Square Enix? Hvilke spill har de vært forbundet med? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 bare små spill som Final Fantasy osv Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Når jeg leste nyheten: Vi tar de dårlige først og bare blir ferdig med det... For det første må jeg beklage å bringe dere nyheten om at XBOX 360 har kidnappet dette spillet også. Det er offisielt, Tekken 6 blir et X360-spill. Og som ikke det er nok, så vil Tekken 6 blir eksklusivt til 360.Før ting blir dramatiske her må jeg få komme med de gode nyhetene. Tekken 6 kommer som sagt ikke til PS3, men det gjør derimot Tekken 6: Bloodline Rebellion, som da er det samme som Tekken 6. Med masse oppgraderinger, flere karakterer (Lars ALexandersson og Alisa Bosconovich), baner, gjenstander, drakter og mye mer som det originale Tekken 6 ikke har, til og med mer enn arcadeversjonen av Tekken 6 BR har... sååå med andre ord kan 360 bare beholde Tekken 6, vi med PS3 får noe mye bedre. Tekken 6 til X360 er datert til sent 2009. Det er ingen bestemt info om når Tekken 6: BR kommer til PS3, men arcadeversjonen av denne kommer i desember i år. Tidlig 2009 er tidligste vi kan håpe på. Heftig! Da gikk hjerte opp i halsen! :O men syns at de har funnet fram til en genial løsing. Syns xbox eiere burde ha tekken, men på en annen side syns jeg det er en playsattion ting. Så genialt at ps3 eiere får mye mer innhold. Edit fant fram noen mer: - "blablabla om oppdatering til psp" Ingen detaljer er sluppet, men ryktene tilsier at firmware 2.50 kommer på PS3 samme dagen. Ta dette med en klype salt. - AC-adapter er jo genialt.. - Home I november. (kanskje på bursdagen min 3nov) - Tastaturet (ingen nyhet, men prisen vil ligge på 300kr Home er, forhåpentligvis, på vei om ikke så altfor lenge, og det eneste vi egentlig venter på nå er å få prøvd det. Under Tokyo Game Show ble det vist en oversikt over hvilke firmaer som Sony vil integrere i Home-systemet. Endret 11. oktober 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 det blir multiplayer på white knight chronicles. Kan jo bli gøy hvis de får det til å bli bra Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ingenting om god of war 3 eller uncharted 2 ? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Sony får ikke akkurat skryt for sin TGS innsats i år. http://ps3.kombo.com/article.php?artid=8414 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 - AC-adapter er jo genialt.. Hva snakker du om? AC Adapter? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) - AC-adapter er jo genialt.. Hva snakker du om? AC Adapter? En lader du koble i en hvilken som helst stikkontakt så kan du lade opptil 2 kontroller, fordelen skal være at du får ladet kontrollene selv om du sitter lagt unna ps3en. Ikke akkurat en revolusjon med andre ord, er det ikke bare og kjøpe en lengre usb kabel da. LINK Endret 11. oktober 2008 av Jo Are Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Da er første dagen på TGS unnagjort for min del, men ikke forvent noen bilder før tidligst en gang i morgen eller på mandag. Er helt dau i armer, rygg og bein etter alle de timene med køståing, så orker ikke å laste opp bilder og sånt nå Kommer uansett til å ta flere bilder i morgen. I dag ble det for det meste shopping og litt orientering/kikke på booth-babes (xP), men satser på å få prøvd litt spill i morgen. Ryu ga gotoku 3 skal jeg i hvert fall få med meg^^ Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Mangler bare at Hideo Kojima dukker opp og sier at MGS5 er på vei Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Når jeg leste nyheten: Vi tar de dårlige først og bare blir ferdig med det... For det første må jeg beklage å bringe dere nyheten om at XBOX 360 har kidnappet dette spillet også. Det er offisielt, Tekken 6 blir et X360-spill. Og som ikke det er nok, så vil Tekken 6 blir eksklusivt til 360. Før ting blir dramatiske her må jeg få komme med de gode nyhetene. Tekken 6 kommer som sagt ikke til PS3, men det gjør derimot Tekken 6: Bloodline Rebellion, som da er det samme som Tekken 6. Med masse oppgraderinger, flere karakterer (Lars ALexandersson og Alisa Bosconovich), baner, gjenstander, drakter og mye mer som det originale Tekken 6 ikke har, til og med mer enn arcadeversjonen av Tekken 6 BR har... sååå med andre ord kan 360 bare beholde Tekken 6, vi med PS3 får noe mye bedre. Tekken 6 til X360 er datert til sent 2009. Det er ingen bestemt info om når Tekken 6: BR kommer til PS3, men arcadeversjonen av denne kommer i desember i år. Tidlig 2009 er tidligste vi kan håpe på. Heftig! Da gikk hjerte opp i halsen! :O men syns at de har funnet fram til en genial løsing. Syns xbox eiere burde ha tekken, men på en annen side syns jeg det er en playsattion ting. Så genialt at ps3 eiere får mye mer innhold. røyker psavisen.com noe spesielt eller? har bare lest at TEKKEB 6: BR kommer samtidig på 360 og PS3 og version'ene blir helt like Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Ingenting om god of war 3 eller uncharted 2 ? Skulle også ønske de hadde sagt noe om Uncharted 2.. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Samma her Mokko. Har de annonsert eller sagt noe om de 9 eksklusive/hemmelige spillene?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå