Gå til innhold

Alternativ til Radeon HD 4870X2

Anbefalte innlegg

men foresten... tråstarter, hvordan skjem bruker du?

For øyeblikket har jeg en 19" CRT (Medion eller noe liknende), men den stasjonære PCen har ikke fungert noen noen måneder. Vet jo at jeg kan bruke den, men LCD skjermer har jo forbedret seg kraftig de siste årene, så regner med at de holder mål til spilling bl.a.

Ang skjerm kan du se på innlegget her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12083855

Ja, leste gjennom denne, men siden ingen nevnte PC tilpasset spilling i den tråden, var jeg usikker på om jeg kunne benytte meg av samme informasjon. Et mål er jo å få bildet så bra, glatt og lite etterslept som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Følgende komponent "Coolermaster Hyper 212" var utsolgt på Amentio - hvor jeg har funnet alle de andre produktene - og ønsker å bestille fra. Hvilket alternativ har jeg til dette? Helst så lydløst som mulig.

Scythe Katana 2, OCZ Vendetta 2. Den første har Amentio tilgjengelig.

Lenke til kommentar

hmm, ok da ville jeg nå STERKT anbefale samsung sin 22" eller 24"

spørs på hvor mye du vil legge i det og mange syns 24" er for stort og game på...

så plutslig at folk snakka om amentio her... ikke bestill der... litt billigere ja men dårlig service vis noe skjer og lang leveringstid med bestilling av hel pc...

gå får komplett... litt dyrere men likevel så mye bedre service... f.eks. en litt opgradering som jeg vurderte med et speilrefleks, en server og opgradering av min pc havna bare på 500 kr mer på komplett eller noe... så komplett er og anbefale

Endret av spioner
Lenke til kommentar

spørs på hvor mye du vil legge i det og mange syns 24" er for stort og game på...

så plutslig at folk snakka om amentio her... ikke bestill der... litt billigere ja men dårlig service vis noe skjer og lang leveringstid med bestilling av hel pc...

gå får komplett... litt dyrere men likevel så mye bedre service... f.eks. en litt opgradering som jeg vurderte med et speilrefleks, en server og opgradering av min pc havna bare på 500 kr mer på komplett eller noe... så komplett er og anbefale

Spørsmål til trådstarter:

Hvor fort trenger du PC'n?

Med Amentio kan du risikere og vente i opptil flere måneder for en del, selv om de sier de har flere hundre på lager..

kjøp fra en annen butikk hvis du ønsker service uproblematisk..

Lenke til kommentar

Spørsmål til trådstarter:

Hvor fort trenger du PC'n?

Med Amentio kan du risikere og vente i opptil flere måneder for en del, selv om de sier de har flere hundre på lager..

kjøp fra en annen butikk hvis du ønsker service uproblematisk..

så sant så sant.... jeg har nå bestilt en del deler derifra... når jeg sendte in ramen min tok det vel oppi 1 nesten 2 måneder før jeg fikk svar...og teste rambrikkene så jeg fant ut de var ødlakte her hjemme brukte jeg noen timer på så burde ikke ta så lang tid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...