Phyx Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Har selv ikke merket noe til dette men så spiller jeg mest wow så ikke mye en merker av det der. Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Fant en tysk test av skjermen hvor de ikke likte den. Her står det forresten litt om input-lag -< http://www.prad.de/en/monitore/review/2008...part17.html#Lag Fikk relativt bra på akkurat det området. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Noen som har en bra instilling til denne skjermen, på 65000 syns jeg fargene er mørke og gulige når jeg har den stående side vedside med 24" samsungen min. Den jeg liker best til nå er sRGB instillingen, men den er for lys igjen. Så noe er galt med instillingene out of the box med denne skjermen. Veldig mørkt og triste farger på 65000. Ellers stort minus er at det ikke er hvit skrift på knappene som på samsungen så jeg trykker feil ganske ofte. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Digidice da har du kanskje fått en som er dårlig stilt fra fabrikken da. Kanskje du bør investere i en calibrator? F.eks Datacolor Spyder3 Elite. Koster noen kroner ja, men så har du den leeeeenge. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Nå er min i hus! Dæven så stort... Førsteinntrykket er ihvertfall veldig positivt! Er veldig fornøyd i forhold til ViewSonic VP171s, nydelige farger og kontrast. Men er nok en smule for lyssterk for mine øyne Skal kalibrere mer tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå