Core-1 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nå som Fifa 09 snart kommer, kan vi jo bruke tiden på og diskutere det nærmeste, som blir Fifa 08 Som Tittel sier hva husker du best av din online adventure? Min beste er i be a pro online, spilte med Cristiano Ronaldo, scora 4 mål og fikk se alle uten avbrytelser Mar min beste kamp, by the way...hadde 10 i alt Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Vant 9-0 mot en Noob. Han hadde ikke en sjanse Å være C.Ronaldo er juks Han er umenneskelig på Fifa08 og er sikkert det på Fifa09 Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Å være C.Ronaldo er juks Han er umenneskelig på Fifa08 og er sikkert det på Fifa09 det er hværtfall det meste jeg cheater Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Det er virkelig en prestasjon å score på Be A Pro og de andre folka lar deg se målet! Elsker den følesen, det er lissom et tegn på at du gjorde et virkelig godt mål som er verdt å se igjen. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Det er virkelig en prestasjon å score på Be A Pro og de andre folka lar deg se målet! Elsker den følesen, det er lissom et tegn på at du gjorde et virkelig godt mål som er verdt å se igjen. tenk deg 4 ganger ene dempa jeg på brystet på 16 meter, og rett i krysset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå