mcgroven Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 I Shellshock 2: Blood Trails får du mer enn granatsjokk. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hmm, noen som hører mutanter eller aliens her? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hmm, noen som hører mutanter eller aliens her? Det første Shellshock hadde ingen av delene. Det sugde dog baller. Prøvde hardt å få frem Vietnam-krigens grusomheter på helt feil måte (pluss elendig teknologi) Håper oppfølgeren blir bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg hører ødelagt psyke jeg, ingen aliens. Lenke til kommentar
olz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Håpa det blir knall. Er mangel på vietnam-spel etter mi meining. BF:vitenam er vel det einaste hittil som e verdt å nevne av dei eg kjem på... Ser fram til å gi ditta en sjangse, men ser dog endå meir fram til det nyaste CoD Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dvs du sloss ikke mot mutanter, aliens eller monstre. Du bare tror du gjør det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hehe, Exactly Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Husker jeg spilte !ern, var ganske underholdene. Lenke til kommentar
crazy-norwegian Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) I Shellshock 2: Blood Trails får du mer enn granatsjokk. Les mer Håper virkelig de ikke loker det opp sånn som Far Cry gjorde det med aliens Endret 30. september 2008 av crazy-norwegian Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 – Shellshock 2 er veldig ulikt andre skytespill du har sett tidligere. Til tider føles det mer som du befinner deg i en skrekkfilm enn i et spill, sier Eidos-sjef Lee Singleton i en pressemelding. Ja, for det hørtes virkelig ut som et orginalt konsept... Lenke til kommentar
stavros Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Trailer: http://www.videogamer.com/videos/player.html?vid=2614 Ser ut som det blir mye mørke. Blir litt kjedelig i lengden. Bedre slik som half-life er. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Høres mer ut som et nødskrik fra Eidos dessverre. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Håpa det blir knall. Er mangel på vietnam-spel etter mi meining. BF:vitenam er vel det einaste hittil som e verdt å nevne av dei eg kjem på... Ser fram til å gi ditta en sjangse, men ser dog endå meir fram til det nyaste CoD Da har du ikke spilt Vietcong! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 tja, ser nesten ut som jeg hadde rett da http://www.gametrailers.com/player/40624.html Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Fra Silent Hill 3: "They look like monsters to you?" Edit: Likte at de spilte Freebird. Elsker den sangen. Endret 30. september 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Er alt for synd. Om man skal lage et spill rundt vietnam-krigen så blir det rett og slett for dumt å slenge inn slike ting som denne hvite ridder-greia. Medal of Honor! Der hadde du krigsspill, disse skyt-alt-du-ser-spillene blir man alt for raskt lei av EDIT: Lord Nuker, noe aliens så jeg ikke mye til da men, og zombier? Tja, kan egentlig diskuteres, er iallefall inne på emnet. Ble egentlig ganske positivt overraska over å se den traileren Endret 1. oktober 2008 av sinnadyr Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 skrev mutanter ELLER aliens, hos meg går zombier under mutanter! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Aliens hadde blitt for dumt, og zombier beveger seg vanligvis mye langsommere enn disse folkene. Jeg vil tippe mutanter. Det som bekymrer meg mest er at jeg fikk inntrykk av at hovedpersonen ble påvirket av White Knight. Vil vi måtte spille mutant igjen? Jeg har ennå til gode å prøve et spill der en slik twist fungerer... Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeg synes egentlig dette spillet virket ganske bra.. Men det er nok et av de spillene jeg venter på anmeldelser før jeg kjøper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg