Fenixen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 kjører den ikke ps3 spill så ryker den rett ut vinduet og byttes med neste generasjon xbox Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Er det trolig at denne vil ta i bruk 4K oppløsning, eller er det altfor tidlig at det i det hele tatt er noen som helst håp om det. Kan ikke helt se det for meg, men hadde vært gøy lell. Om noen andre enn kinoer hadde brukt 4K så klart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) tviler jeg på, 1080p har ikke blitt tatt i bruk engang, bortsett fra blu-ray, og 4k oppløsning har bare nytte av seg på kino, eller store PJ lerret. Endret 1. oktober 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 1080p har blitt brukt, ja. Men ikke i like stor grad som Sony annonserte før PS3 kom på banen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) 3 spill? det drage spillet, wipeout og ett til?, vill ikke si at det har blitt tatt i bruk da. men uansett på en vanlig TV som folk flest har 32" - 40" er 4k ekstremt overkill Endret 1. oktober 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
freke Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er ikke i tidligste laget.PS4 - 2011 Kanskje realistisk at Gran Turismo 5 (som vel er anslått ca 2010 nå) kommer rett på ps4? Så slipper man hvertfall å kjøpe ps3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 - SCEI wants to beat Xbox 3 to launch. 2011 is the deadline, or sooner.Synes Sony virkelig at PS3'en sin gjør det så dårlig at de MÅ lage en ny fortest mulig? Selvfølgelig ikke, og det er da også en selvfølge at dette bare er ren spekulasjon og gjetning. Alle de tre "konsollhusene" Sony, Nintendo og Microsoft planlegger nå sine neste konsoller, det må de for å henge med. Men at de allerede har datoer, deadlines og nøyaktige tall på dette tyder på bare bullshit. Lenke til kommentar
NinJaFLiPP Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 kan jo være ren "skremsels taktikk" fra sony sin side.. At dem prøver vise at dem har kommet lengre enn dem egentlig har .. slik at microsoft å nintendo har noe å gruble på Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 ... Eller, mer sannsynlig, er det bare pur oppdiktning og spekulasjon, slik tilfellet er med "Xbox 3". Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 kjører den ikke ps3 spill så ryker den rett ut vinduet og byttes med neste generasjon xbox En ting jeg ikke fatter er folk som kjøpte 360 fordi de ikke får spillt PS2 spill på PS3. Vel, 360 tar heller ikke PS2 spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 ]Kanskje realistisk at Gran Turismo 5 (som vel er anslått ca 2010 nå) kommer rett på ps4? Så slipper man hvertfall å kjøpe ps3 hehe, word! eneste grunnen til at jeg vurderte ps3 en periode i sommer, var at gt5 var anslått å komme rett før/etter jul i år. til den dagen gt5 har en bekreftet release, er sony konsoll uaktuelt for min del..litt OT, men det tåles vel. Uansett hva som skjer på konsollfronten, så må prisene justeres justeres kraftig ned ved release av nye versjoner. slik sett er det positivt at det ryktes at de skal videreutvikle eksisterende komponenter/arkitektur. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) kjører den ikke ps3 spill så ryker den rett ut vinduet og byttes med neste generasjon xbox En ting jeg ikke fatter er folk som kjøpte 360 fordi de ikke får spillt PS2 spill på PS3. Vel, 360 tar heller ikke PS2 spill. vel, fordi xboxen er billigere og i manges øyne en minst like god konsoll? Nå har jeg aldri eid ps2. MEN når ps4 kommer kjøper jeg denne om den har ps3 støtte, hvorfor? Jo fordi jeg om 2-3 år har brukt nærmere 10-15000 kroner på ps3 spill, og om ps4 ikke støtter disse spillene forsvinner et stort argument for å holde meg til playstation. Da vil jeg sette meg ned og ta en grundig gjennomgang av hvilken konsoll som passer mine behov best. Terskelene for å bytte over til xbox blir med ett mye mindre. Tror nok mange ps2 eiere tenkte det samme, "jaja om ikke ps3 kan spille av ps2 spillene mine så kan jeg jo like greit kjøpe en billigere xbox360, den har jo attpåtil støre spillbibliotek også..." Endret 2. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror nok mange ps2 eiere tenkte det samme, "jaja om ikke ps3 kan spille av ps2 spillene mine så kan jeg jo like greit kjøpe en billigere xbox360, den har jo attpåtil støre spillbibliotek også..." Ingen visste at 360 skulle få større spillbibliotek enn PS3, når ikke engang PS3 var lansert :/ Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 når 40gb ps3 kom på markedet var xbox360 mye billigere og hadde mye større spillbibliotek. Den første ps3en kunne jo spille av ps2 spill så da var det ikke tvil om at de ble ps3 på meg :9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå