Eggeplommen Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hei Jeg har akkurat kjøpt Rock Band på Nintendo Wii. Og så lurte jeg på om det går ann å spille med Guitar Hero 3 gitaren på Rock Band? I så fall, hvordan kobler man til det? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg prøvde Rock Band på en spill butikk, der funket det med gh3 gitar. Det var en x360 versjon, men tror det skal funke uansett. Tror du bare kobler til gitaren på samme måte som på gh3. Lenke til kommentar
Eggeplommen Skrevet 3. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg prøvde Rock Band på en spill butikk, der funket det med gh3 gitar. Det var en x360 versjon, men tror det skal funke uansett. Tror du bare kobler til gitaren på samme måte som på gh3. Nei, det funker ikke.. :S Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Mener RB gitaren fungerer i GH, men GH-gitaren fungerer ikke i RB. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Jeg mener at RB Gitar ikke fungerer på GH3 , og GH3 gitar ikke fungerer på Rockband (Wii edition). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå