Gjest Skeptisk21 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg har stram streng under penis, som igjen gjør at jeg må tøye en del for at forhuden skal gå bak hodet. Det jeg lurer på er hvordan er det å ha sex med dette? Uten kondom. Har hørt diverse skrekkhistorier der strengen har røket. Er det mulig, bør det unngås eller ? Skeptisk gutt 21 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 OM du ser i dette forumet så ligger det mange tråder som omhandler trang forhud, tror senest det var en forrige uke. Sjekk dem, der står det mye og mange erfaringer. Lenke til kommentar
Gjest Skeptisk21 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 trang horhud ja, men det er da ikke mitt problem heller, det er stram streng. For forhuden går bak, etter masse tøying men den er stram. Jeg ønsker råd om sex med trang streng Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Er ikke det langt på vei det samme? Det er vel denne strengen som gjør forhuden trang? Eller snakker du om en annen streng? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du finner også flere tråder om at enkelte har fått denne røket under sex, så ja det kan skje. Det er ikke farlig, det gror av seg selv igjen. Lenke til kommentar
indie Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Om du bruker kondom bør det gå greit Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Strengen kan ryke ja. Den vil gro av seg selv igjen, selv om det kanskje vil ta litt tid. Men dersom den er såpass stram at du er genuint redd for at den skal ryke, da bør du gå til legen og få en vurdering. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det må vel gjøre sykt vondt om strengen ryker? Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det gjør vondt. Ikke sykt vondt, men vondt. Det verste er vel egentlig sjokket av å se din egen stolthet full i blod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå