ironic Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Spennende. Dramatisk. Gjennomtenkt. Smart. "Frihetens regn" har alt Les mer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Mest minnedsverdige scene: Se filmen hos Youtube Den sangen ... ! Jeg elsker den. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det er en klassiker det! Snart på tide å se den igjen. For en film. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 En av mine favorittfilmer! Pga. alt det forfatteren av artikkelen nevnte er den like god hver gang man ser den.. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Favoritt filmen min, uten tvil! Morgan Freeman er strålende i The Shawshank Redemption. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hellige ku som eg liker den originale tittelen betre Lenke til kommentar
athorb Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja, oversettelsen er skikkelig klein. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ikke den beste oversettelsen, men en svært kurant norsk tittel som mange vil forkaste fordi det er en dårlig "oversettelse". Men titler kan ikke oversettes, bedre å finne nye titler på språket de utgis på. Uansett en totalt fantastisk film som lett er på min topp-ti-liste over filmer noensinne. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det skal godt gjøres å selge "The Shawshank Redemption" i land som ikke snakker engelsk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Frihetens Regn har ikke veldig mye med resten av filmen å gjøre, men det er da en fin tittel? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Frihetens Regn er ihvertfall en flott spoiler. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er vel strengt tatt coveret også..? ^^ Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Frihetens Regn er ihvertfall en flott spoiler. Definitivt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Frihetens Regn er ihvertfall en flott spoiler. Første gang jeg hørte tittelen tenkte jeg mer på regn i fengselsgården jeg. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvor fantastisk er ikke denne filmen? Kanskje min favorittfilm gjennom tidene. Et mesterverk. Også en fantastisk scene når Red skriver "So was Red" ved siden av der han gamle mannen hengte seg. Det treffer rett hjem hver gang. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Beste filmen som er laget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg