Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Desperat kompis skal date mindreårig


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt sex med jenter på 16 og er 20 år . Men vil ikke se på meg som pedo. Har hatt mer sex med jenter på over 25 år og egen alder.

 

Så lenge det er over 16 år. Så respekterer jeg va andre gjør . Vist de ønsker noen å være glad i så skal ikke vi hindre dem. Så lenge det ikke snakkes om å utnytte noen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest -Noob-_-

Hei. Har selv en venn som går i 10. klasse og er sammen med en i 7 klasse. Altså han er 15 og hun er 11-12.. Er ikke dette litt pedofilt? Viss de har sex, kan ikke han bli hardt straffet da?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Noobie_*
Hei. Har selv en venn som går i 10. klasse og er sammen med en i 7 klasse. Altså han er 15 og hun er 11-12.. Er ikke dette litt pedofilt? Viss de har sex, kan ikke han bli hardt straffet da?

Nei og nei.

 

Dette er vell ganske pedofilt?

Lenke til kommentar

"Pedofili er en parafili der personen er seksuelt tiltrukket primært eller utelukkende til prepubertale eller peripubertale barn."

 

Pedofili betyr derimot ikke at man liker noen som er noen år yngre enn seg. En 92-åring kan tenne på en 17-åring uten at det er pedofili, fordi hun kan være en fullt utviklet kvinne. Sånn sett er ikke alder det viktigste, det er hvor langt i den fysiske utviklingen at jenten har kommet så bestemmer hvorvidt han er pedofil eller ikke. Hvis hun ligger foran snittet for jenter i 12-årsalderen og han ligger bak for å være 15 så kan de ligge ganske likt når det gjelder utvikling, både psykisk og fysisk. Det er først når han foretrekker og går etter de som er pre- eller peripubertale (det vil si ikke ferdig utviklet) at han viser pedofile tendenser.

Lenke til kommentar
Hei. Har selv en venn som går i 10. klasse og er sammen med en i 7 klasse. Altså han er 15 og hun er 11-12.. Er ikke dette litt pedofilt? Viss de har sex, kan ikke han bli hardt straffet da?

Nei og nei.

 

Dette er vell ganske pedofilt?

 

Neida, det er ikke så gale, jeg har satt min nedre grense til 2år yngre, det er svææært få som passer meg i den alderen, men jeg har møtt folk i den alderen som er veldig voksen mentalt.

 

3år forskjell er ikke så gale, 5år er litt verre.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Takk for godt råd stakan! Var akkurat et sånt svar jeg ville ha.

 

På torsdag skal jeg på date med henne sammen med en kompis og ei han driver på med, som er venninna til hu jeg driver på med. For se åssen det går =)

Lenke til kommentar
Takk for godt råd stakan! Var akkurat et sånt svar jeg ville ha.

 

På torsdag skal jeg på date med henne sammen med en kompis og ei han driver på med, som er venninna til hu jeg driver på med. For se åssen det går =)

Bra bra. Venter oppdatering. Husk bare på det at blir man betatt får man lett "tunnelsyn" og ser ikke faresignalene angående oppførsel. Snakker av erfaring, så hvis du merker du begynnerå bli litt begeistret ta et skritt tilbake og se litt på situasjonen. Mulig jeg er veldig forsiktig nå, men brent barn skyr ilden. Uansett, lykke til!

Lenke til kommentar

Nok et godt råd stakan!

 

Kjenner jeg begynner å bli veldig begeistret for a. Tenker på a støtt og stadig. Så bestemte meg for å ikke ta kontakt først i dag og se ann situasjonen. Du skal få full oppdatering på torsdag kveld angående daten =) Setter pris på de gode rådene dine.

Lenke til kommentar

Har på følelsen av at dette ikke kommer til å fungere :(

 

Hu har sagt at hun trenger litt tid, før vi startet å snakke ordentlig sammen. Men jeg klarer ikke å lå vær å tenke på a. Har så lyst til å finne på noe med henne hele tiden. Snakke med henne hele tiden. Vil ikke pushe på, prøver å la vær. Men klarer ikke å kontrollere følelsene mine. Trur dette vises på meldinger jeg sender. Selvom jeg ikke ser det selv. men har det på følelsen...

 

Frustrert.

Lenke til kommentar
Har på følelsen av at dette ikke kommer til å fungere :(

 

Hu har sagt at hun trenger litt tid, før vi startet å snakke ordentlig sammen. Men jeg klarer ikke å lå vær å tenke på a. Har så lyst til å finne på noe med henne hele tiden. Snakke med henne hele tiden. Vil ikke pushe på, prøver å la vær. Men klarer ikke å kontrollere følelsene mine. Trur dette vises på meldinger jeg sender. Selvom jeg ikke ser det selv. men har det på følelsen...

 

Frustrert.

Kan være greit å se litt rundt på andre damer også da. Bli kjent med andre jenter og få hun litt lenger bak i hukommelsen. Drit hvis man blir desperat:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...